Ga naar inhoud
  • ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door sabtriple
      philips heeft voor diverse smart  tv.s nieuwe software bescikbaar
    • Door sattv4iedereen
      Hi,
      een vraag voor iemand.
      die heeft een thuraya satelliet telefoon, en heeft er een prepaid kaartje van orange erin gestoken.
      hij kan perfect oproepen ontvangen in belgie, maar als hij ermee wil bellen komt er op “call barred”.
      heeft iemand ervaring met orange belgie en een thuraya satelliet telefoon?
      op google en hun eigen site staat gewoon +32 en het nummer zonder 0, maar hij krijgt call barred.
      er staat 11€ op zijn kaart.
      wie weet meer?
    • Door georges
      Bestaat er een lnb die beantwoord aan de beschrijving in de titel?

• Door liberator1943
      Ik heb nog een Clone+ die ik graag weer zou willen gebruiken i.s.m. mijn Canal digitaal Smartcard, werkt al hele tijd niet meer op m'n Philips 7141/22 ontvangers.

Worden er nog ontvangers verkocht waar dit wel op werkt liefst niet al te duur want ik kijk alleen maar Canal digitaal neem nooit iets op dus hoeft ook geen harde schijf in te zitten.
      P.s. hoeft maar op twee ontvangers te werken
    • Door bluesky1959
      geachte is het mogelijk dat ik mijn decoder philips dsr 2210 kan gebruiken zonder kaart ?? .graag zou ik daar meer willen over weten ik dank u bij voorbaat .gr rudy
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid