Spring naar bijdragen
Noordzee

OVERIG Nieuw: De M7 MZ-102 HD-Ontvanger

Aanbevolen berichten

Op 3-8-2019 om 00:56 zei Mojo:

Verdienen ze er zelf zo'n €120 op.

goeie

is er ook wat bekend wat voor merk (als fabrikant) er onder deze receiver steekt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag zo'n decoder geinstalleerd. Na aansluiten is het menu gewoon zichtbaar (HDMI kabel). Na de installatie doorlopen te hebben, heb ik wel geluid , maar geen beeld. Tijdens het zappen wel kanaalinfo, maar geen beeld. Ook niet op de duitse Das Erste HD, wel geluid, geen beeld. De tv is wel een oudere philips die wel HDMI ingang heeft. Nieuwe tv nodig of zal de decoder stuk zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Tonskidutch:

goeie

is er ook wat bekend wat voor merk (als fabrikant) er onder deze receiver steekt?

Staat op de achterkant: Kaon Media uit Korea....

Middelmatige kwaliteit en veeeeeeels te traag voor de huidige tijd...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Frans B:

Vandaag zo'n decoder geinstalleerd. Na aansluiten is het menu gewoon zichtbaar (HDMI kabel). Na de installatie doorlopen te hebben, heb ik wel geluid , maar geen beeld. Tijdens het zappen wel kanaalinfo, maar geen beeld. Ook niet op de duitse Das Erste HD, wel geluid, geen beeld. De tv is wel een oudere philips die wel HDMI ingang heeft. Nieuwe tv nodig of zal de decoder stuk zijn?

Dat heb ik ook wel eens gehad met een m7-101, in dat geval was het inderdaad het probleem van de HDMI van de tv. Met RCA had ik wel beeld op die tv.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb thuis nog de oude MZ-101, de traagste satellietbak die ik ooit heb gehad . Met aansluiting op het internet wordt hij zelfs zo traag, dat ik 'm maar weer heb afgekoppeld heb.

Nu zie ik dat er al enkelen de MZ-102 hebben aangeschaft, en mijn vraag is of deze sneller zapt, en of het apparaat sneller en beter reageert op de afstandsbediening dan de MZ-101.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Mimisiku:

Middelmatige kwaliteit en veeeeeeels te traag voor de huidige tijd...

had je kunnen lezen in de reacties hierboven...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei el renegade:

Dat heb ik ook wel eens gehad met een m7-101, in dat geval was het inderdaad het probleem van de HDMI van de tv. Met RCA had ik wel beeld op die tv.

Zo is het nu ook opgelost. En beeldkwaliteit valt best mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites