Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
RicardoBelli

Glasvezel internet

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Michel:

...Tweak.nl levert op jouw adres.

Verrassend... en ik maar steeds denken dat wij hier op dit forum geen reclame mochten maken..:o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is geregeld de monteur komt morgen al ,en Tonskidutch hier is het niet mogelijk om pair bonded adsl  aan te sluiten .heb ik nagevraagd . Ik  had zelfs binnen 5 minuten al iemand aan de lijn .onvoorstelbaar!!!!  Hij zij dat wanneer ik de modem splitter er tussen uit zou laten ik op een snelheid van 23 mb uit zou moeten komen .wel heel vreemd want je gaat met 2 aderig rood en blauw de splitter in en gaat met 4 aderig eruit naar de router . Zie mijn foto oude situatie.

aangepast door RicardoBelli
Toevoeging

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

die adsl splitter is al jaren geleden niet meer nodig geweest

maar goed

de monteur zul je ook nog eens kunnen vragen waarom die er wel tussen zit,

maak maar eens snelheidstest nu en na morgen

OOKLA speedtest

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier de speedtest .de monteur komt 2 keer voor de installatie  heb ik begrepen .dus morgen nog geen glasvezel i  .

Screenshot_20190819-113307_Speedtest.jpg

aangepast door RicardoBelli

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze hebben die splitter er inderdaat tussen uitgehaald en werd daardoor iets sneller.  Vandaag eindelijk glasvezel en zie hier de snelheid

Screenshot_20190826-153102_Speedtest.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Typisch, ik meende dat bij glasvezel zowel de download- als uploadsnelheid hetzelfde zijn maar misschien vergis ik mij.

Welke overeengekomen snelheden zou jij volgens jouw glasvezelabonnement moeten halen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jurgen volgens de provider gaat het  om 50  mb download en 5 mb upload  .dus is dit zeker niet slecht zo ,dit is voor mij al een hele vooruitgang  . En Ceesv bijde metingen  zijn via wifi .ga later nog op de pc vast aangesloten middels cat 6  meten .mvg Ricardo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vaste lijn of Wifi maakt niet uit bij speedtest.net aangezien die van het modem zelf af meet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het kan zijn dat dit nog aangepast wordt door de optimaliserings software van centrale switch en jouw modem.

dat gebeurd na enkele uren en dan gaat de doornsee naar een gemiddelde waarde voor Down en Up...

aangepast door Tonskidutch

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke het is al met al nogal snel gegaan hier ,en er zijn geen kosten aan het lassen verbonden is mij gezegd. Oke  ik zal regelmatig een speedcheck doen ,ik hou het in de smiezen hier .mvg Ricardo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen