Jump to content
Sign in to follow this  
Han Peekel

android prepaid sim met hotspot niet toegestaan

Recommended Posts

Hoi.

Ik heb voor de Verenigde Staten hier een Arieli prepaid simkaart met 100bel minuten en 10gb data die ik in een tablet of evt telefoon met 2 simkaarten wil doen.

Het is is niet toegestaan om evt een hotspot op te zetten in een van deze apparaten  .

Is dit  in de Simkaart in geprogrammeerd zodat het niet werkt of hoe willen ze zoiets controleren ?

Niet. Eerder werd er nog wel eens door providers gebruik gemaakt van verschillende APN's maar dat gebeurt tegenwoordig ook al niet meer.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Tonskidutch
      Hoi, heb me al enkele filmpjes bekeken hoe je de accu kunt vervangen.
      die befaamde nylon spateltjes waarmee de behuizing geopend kan worden en dus de accu bereikbaar wordt
      hebben die dingen een speciale naam (voor bestelling) of krijg je die bij een nieuwe accu erbij ?
      vind er niets over
    • By Big fellow
      Ik heb een nieuw toestel gekocht, en wil van mijn oude toestel de gehele berichten geschiedenis overzetten. Nu volg ik de aanwijzingen om een volledige backup naar mijn google drive te maken etc, en dat gaat goed. Het nieuwe toestel ziet ook de backup, maar zodra ik zeg dat de backup moet worden teruggezet, dan gaat hij aan de slag, maar blijf op "0" staan, en na verloop van tijd krijg ik de melding dat het heeft gefaalt...
      Is dat een probleem in de huidige versie van Whatsapp? 
    • By Drs. IJzerbout
      Hallo, mijn vrouw is op dit moment in Duitsland.
      Ze heeft de Verenigde Arabische Emiraten SIM omgewisseld met een Duitse SIM.
      Werkt allemaal. Ze kan telefoneren en heeft www.

Nu wil ze een App downloaden uit de AppStore (Penny Mobil) maar deze is niet zichtbaar.
      In haar AppStore staat in haar account het land op: United Arab Emirates. "Change" is niet highlighted. Dus de landselectie is niet mogelijk.
      Weet iemand hoe ze het land naar Duitsland kan veranderen?
      De Androidversie is 9.xxx

Alvast bedankt voor eventuele hulp.
    • By Con
      Ik heb wel verbinding met mijn smartphone en Chromecast.
      Ik vind de Chromecast ook terug in mijn router maar de
      verbinding blijft uit.

Iemand enig idee wat er fout is/kan gaan?
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy