Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
ABlok

AV aansluiting Amiko HD8265+

Aanbevolen berichten

Sinds kort in bezit van Amiko HD8265.

Werkt vooralsnog prima.

Vraag betreft de 3.5 mm AV Jack aansluiting.

Ik wil het geluid via een audio installatie afspelen.

Ik dacht dat de AV-jack een uniforme aansluiting is.

Niets is minder waar.

Inmiddels weet ik dat de stekker niet 15 mm maar 17 mm lang moet zijn.

Vervolgens blijkt de volgorde vanaf snoerzijde: ground; video; audio, audio te zijn.

Weet iemand wat bij de audio het linker en rechter kanaal is???????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dat bij Sab mini en tiviar receivers gebruikt en gemerkt dat er gek genoeg geen standaard is voor de volgorde.

De nieuwe m7 102 heeft ook zo een uitgang en moet ik nog uitproberen hoe het daarmee zit aangezien dat de enige audio out is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door QO100
      Hoi, van een kameraad een FH-2020 HD "Spark" bekomen met schotel.
      Receiver start op maar de remote controller die bij de set is , is van het type Geant Electronics. Die blijkt niet te werken met de ontvanger.
      Wie weet raad welk remote controller zou ik hiervoor kunnen gebruiken
      mvg,

• Door gerard
      hallo ik heb een vraag heb een amiko a4 toen ik hem kocht zat er een mcas op waardoor de canaal digitaal kaart werkte (oranje kaart)maar heeft update gedaan en is de mcas staat er niet meer bij , en krijg de kaart niet aan de praat .
      heb al verschillende mcas ipk van internet gehaald maar niks werkt .ps de kaart zit er goed in 
      wat kan ik nog doen ??/zou oscam kunnen maar gebruik de amiko op de camping en super slecht internet 
      mvg gerard
    • Door Tonskidutch
      Nieuws in de Audio Video branche Dus de Gigant in consumenten apparatuur voor audio en video bereid de overname van de merken Onkyo en Pioneer voor
      15.05.2019, 09:56 Uhr, jk bron digital fernsehen

zal 29 juni op de vergadering van de aandeelhouders besloten worden
      bron nl.hardware.info.
      hifi.nl
    • Door Frank1234
      hoi, heb een amiko alien 1 mt spark. Werkt hier een dvbt2 stick op? Zo ja welke?
    • Door skrebby
      Weet er iemand waar ik de officiele website kan vinden van Amiko?
      Ik zoek firmware voor mijn Amiko 4K, de enigste site die ik kan vinden werkt niet.
      En ik wil graag in contact komen met de fabrikant om de talloze bugs te melden.
      Ik heb hier 2 van die apparaten met dezelfde firmware maar beide werken niet optimaal.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid