Ga naar inhoud
  • ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door uncleee
      mijn computer monitor beeld was niet stabiel en kwam een vieze lucht vanaf uitgezet .weer aan gezet even trilend beeld toen op zwart,ik heb hem uit elkaar gehaald naar voeding gekeken was een kleine beetje prut uit pootje van condensater 180uf 450volt voor de rest leek alles okay.Ik heb geen schema of zo heb iemand hier meer verstand van tis een Dell2007WFPB monitor     
    • Door Kareltjevdh
      Beste Allemaal,
      wie kent dit probleem en een eventuele oplossing.
      M7 Sat801 vindt wel astra 1 en 3 maar zegt op alle astra 3 zenders geen signaal. Adapter was defect en is vervangen. M7 gereset en opnieuw ingelezen maar geen signaal op astra3.
      Het probleem komt uit de ontvanger want pak ik een andere sat 801 dan heb ik met de nieuwe voeding gelijk beeld.

Het lijkt me een elco probleem bij de tuner. Heeft iemand hier ervaring mee??
    • Door gps
      TV beeld is soms een tijdje goed maar dan komen er weer verticale strepen/balken. Ook zijn er soms dubbele beelden te zien met flets beeld. Beeld bevriest dan en het volgende beeld is met beweging er over heen. Iemand enig idee?

• Door woutje2
      Een split airco van hakkaido  HKEI 261 G (goedkoop chinees) werkt niet meer
      Na het raadplegen va servicemanuel kwam ik er achter,
      dat de fout zat in in de roomtemp sensor
      Na wat geklooi print los halen en flinke klodder lijm,
      sensor los en doorgemeten noppa nul dus kapot.
      na door lezen schema zag ik dat dit een 10k zou moeten zijn.
      Nu de vraag waar bestel ik dit ding  of is er een universeel type ?.
      het is een in epoxy gegoten sensor.zoals deze .

gr.woutje

• Door timmerman_606
      Een paar jaar geleden heb ik een Pure Evoke H2 DAB+/FM Radio gekocht. Deze staat in een goed verluchte badkamer. Hij speelt enkel s morgens en s avonds als we de badkamer gebruiken. Plots begaf de audio het , eerst op DAB daarna op FM . De uitlezing werkt nog normaal. Nadat ik via de hoofdtelefoon gecheckt had of er nog geluid uit komt, hoorde ik enkel nog geluid op FM. Visueel zag ik dat er op de print een transistor naar de eeuwige jachtvelden was Q10. Na contact name met PURE UK kreeg ik te horen dat het niet in hun policy lag om schema of onderdeel benoeming te geven. op mijn vraag om de hele print te kopen kreeg ik als antwoord dat ze geen spare parts hebben . Weet iemand wat Q10 is? zie foto.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid