Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Tonskidutch
      Waarom hebben wij Nederlanders niet zo'n band als Hooverphonic?
      Welke bekende muziek-band is er voortgekomen uit onze platenstudio's? Ik ken ze niet...
    • By ronaldsl
      Hoi,
      kan ik iemand mij uitleggen hoe ik een messenger met een bepaald persoon kan uitprinten ? We hebben een mondelinge afspraak gemaakt, die ook gedeeltelijk in messenger staat. Ik heb gelezen dat dit berichten tegenwoordig als bewijs kunnen of mogen dienen. Het moge duidelijk zijn dat ik een geschil met hem heb.
      kan iemand mij helpen ?

bedankt en groet Ronald.
    • By michaelangelo
      Ik vraag me of er leden op deze forum zitten die woonachtig zijn in Duitsland en mij uit de brand willen helpen. Uiteraard wil ik hier een vergoeding voor betalen. Het gaat namelijk om een tal van tijdschriften waarmee je een auto op schaal van 1:8 kan bouwen. Het gaat om het bekende knight rider auto van de serie uit de 80er jaren. Helaas niet in NL te koop. Elke aangekochte tijdschrift komt samen met een onderdeel. Ik bestel de tijdschriften zelf. Het enige wat ik nodig heb is een ontvangst adres in Duitsland. Ik hoor het graag

link:
      https://www2.deagostini.com/de/produkte/knight-rider/9U3057000000

• By Zilverhippie
      Per toeval zie ik een post van een Sat4all-lid met 706 bijdragen die nog steeds de titel "Proef lidmaatschap" draagt terwijl ik een ander zie met 367 bijdragen en de titel "Sat4all regular". Zit hier een logica in? En wat met 706 bijdragen en nog steeds op proef???
      Nog een ander: "Sat4all lid" met 89 berichten...
      Wat zijn alle titels die je op dit forum kunt hebben en wat is het aantal posts dat je daarvoor moet hebben? Just curious...
    • By ceesv
      Na 3 jaar en 200 pagina's aan bijdragen gaan we hier weer verder met het weer!
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy