Jump to content
Sign in to follow this  
Denisdaf

Windows 10 64 bits ok, maar soft 32 bits wat nu?

Recommended Posts

Hallo, Ik zoek personen die ervaringen hebben met het draaien van 32 bits software op 64 bits machines. Ik zou namelijk o zo graag enkele van mijn oude 32 bits programma's blijven / opnieuw gebruiken. En, ook een bepaalde hardware (GPS MOUSE) die 32 bits is opnieuw in gebruik nemen. HELP. aar vind ik het nodige, en hoe gebruik ik het?

Volgens mij draait de meeste 32 bit software gewoon onder 64 bit Windows. Dus eerst proberen zou ik zeggen. Alleen 32 bit drivers zal denk ik niet gaan.

Heb hier ook zat 32bits software draaien op mijn 64bits systeem geen enkel probleem.

Alle 32 bits software zou het gewoon moeten doen, tenzij je 16 bits software bedoelt die je voorheen onder een 32 bits OS draaide ;).

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By MagisterMagoo
      Reeds veel gelezen over mogelijke problemen maar niks helpt.
      Dell computer mét versie 1903 erop, de versie in het begin weet ik niet meer, dat was 5 jaar geleden.
      Nochtans zijn er geen problemen met mijn harde schijf en/of partities daarop.

• By bellejt
      heeft iemand deze oude versie liggen en kan ze mij bezorgen ? Is freeware voor homegebruikers en ben mijn file kwijtgeraakt en deze werk goed.De nieuwe blokt.
    • By Wimo01
      Sinds gisteravond veel problemen met windows. Probleem met wachtwoorden enz.
      Uiteindelijk is alles zeer traag geworden. Duurt ontzettend lang om nog een site te openen.
      Verkenner werkt ook zeer traag. Firefox met al mijn bladwijzers kwijt.
      Wil nu een backup terugzetten maar dan moet je eerst toch opstarten met herstelschijf (in dit geval usb)?
      Hoe krijg ik dit voor mekaar? 
      Herstel en backup is met Paragon gemaakt.
      Heb Toshiba satellite C70
      Toetsen met F1 tot 12 staan er niet op of moet dat niet via zo een toets?
      Dit schrijvende kost mij 5 min.

Wimo01
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy