Ga naar inhoud
  • ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door kiekiek
      Maandag 11 november om 11:11 is het zover:

https://xs4allmoetblijven.nl
    • Door Tonskidutch
      op meerdere bronnen zoals emerce.nl en TVtotaal.nl

uhm,
      er is weer een nieuwe streamingdienst, ook voor Nederland vanaf mei 2020 die een zogenaamde "Netflix - killer" moet gaan worden.
      met die oude content, gaan ze dat toch niet redden?
      Apple +
      Disney+
      Netflix
      HBO max
      videoland
      waipu.tv
      Amazon prime

de prijzen schommelen nog op de diverse bronpagina's
      15€/maand

• Door Tripleboy
      Daar gaat hun geloofwaardigheid

https://www.hln.be/ihln/multimedia/google-laat-medewerkers-meeluisteren-naar-gesprekken-van-belgische-gebruikers~a6599c82/

HLN
    • Door Eduard07
      Gisteren deed plotseling mijn Sangean 27C internetradio het niet meer.
      Op alle zenders kwam de mededeling dat ik favorieten en presets opnieuw moest instellen.

Ik meteen op internet naar de website van Silicon.Frontier om te kijken waar mijn instellingen waren gebleven.
      Ik kwam op een nieuwe website met een andere naam, en kreeg een verhaal over een outage en een nieuwe provider:

https://support.wifiradiofrontier.com/portal/home

Ik moest een nieuw account aanmaken, en ontdekte dat ik - in tegenstelling tot andere platforms - niets meer te zeggen had over voorkeurslijsten.
      De hele functionaliteit is vervallen, in tegenstelling tot wat de handleiding van de Sangean 27C nog steeds aangeeft.
      Verder zijn er zenders verdwenen zelfs uit de database, en wordt er moeilijk contact gemaakt met servers. Gisteren bij de vorige provider was dat een fluitje van een cent.

Zijn er hier nog meer die met dit platform te maken hebben op hun internetradio en een behoorlijke verslechtering vaststellen?

• Door sanneman
      Mijn ouders kochten juist appartementje in Murcia, daar is kabeltelevisie voorzien.
      Dus zouden zij met de decoder van TV Vlaanderen met ingebouwde card niets kunnen
      doen blijkbaar. Er is mij voorgesteld in Spanje een Power Cam Pro te kopen en een TV cable box
      en...dan zou ik in Belgie enkel een card moeten kopen. Het probleem is dat die TV Vlaanderen
      cards niet meer te krijgen zijn apart enkel nog ingebouwd in de decoder. En naar het schijnt werkt die
      decoder niet met kabeltelevisie. Wat moeten zij doen? Zij vertrekken aanstaande dinsdag.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid