Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
de vrije fries

Satelliet TV Toestemming van de Europese Commissie voor de overname van M7 door Canal +

Aanbevolen berichten

Uw voorspellingen zijn ook uit de lucht gegrepen (naar goede gewoonte), het beleid van Canal+ is tot op heden wat betreft de overname M7 nog onbekend, dus u verzint ook maar wat.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe dan ook, als ik straks een extra kastje nodig heb of dat je speciale CI-modules krijgt met ingebouwde chip die je zelf moet betalen, dan ben ik over naar Joyne.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Sprietje:

Hoe dan ook, als ik straks een extra kastje nodig heb of dat je speciale CI-modules krijgt met ingebouwde chip die je zelf moet betalen, dan ben ik over naar Joyne.

C+ gebruikt ook nog Nagra Cak7 die ook met de bestaande witte module van CanalDigitaal gebruikt wordt. Er is dus geen reden om aan te nemen dat dat snel nodig is. Uitschakelen van Seca zal wellicht wel gebeuren, maar ook dat zou CanalDigitaal al veel klanten kosten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Sprietje:

Ik ben dan helemaal pleite, kom enkel misschien terug zodra de abonnee zelf zijn pakket mag samenstellen. Zoals het nu is; verplicht 30, of is het 31 zenders doorgeven, Jezus  ik kijk naar 6 a 7 zenders.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan stap ik over op Joyne als dat gebeurd.

9 uur geleden zei Tonskidutch:

ja wat hebben we er aan als je eigen beweringen koffiedik kijken is?

Canal+ heeft een heel duidelijke terreinwinst gemaakt door het overnemen van de M7 winkel

die gaan heel snel over naar andere apparatuur en een eigen techniek, hetgeen aanpassen en vernieuwen betekend zoals Codx ook al aangeeft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het hier al vaak genoeg gezegd, tel je zegeningen, Canaldigitaal heeft zijn onhebbelijkheden, maar is wel een van de laatste providers waar je nog een zekere mate van vrije ontvanger keuze hebt.

Ik kom vaak in Frankrijk, en daar is vrije ontvanger keuze bij de grote providers een onbekend woord.

Het is een veronderstelling, maar de Fransen kennende is een aanpassing van de hardware niet geheel onwaarschijnlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Benieuwd indien dat gebeurt (en hoe), hoeveel klanten ze dan nog gaan overhouden, en die zijn momenteel ook al niet op overschot.

Afwachten is alweer de boodschap,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei ceesv:

niet geheel onwaarschijnlijk.

Ik heb het steeds moeilijk met twee ontkennende vormen, je bedoelt dat dit heel waarschijnlijk is?

aangepast door astro iris

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden zei astro iris:

Ik heb het steeds moeilijk met twee ontkennende vormen, je bedoelt dat dit heel waarschijnlijk is?

m.a.z.g.w.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uur geleden zei ceesv:

Ik heb het hier al vaak genoeg gezegd, tel je zegeningen, Canaldigitaal heeft zijn onhebbelijkheden, maar is wel een van de laatste providers waar je nog een zekere mate van vrije ontvanger keuze hebt.

Ik kom vaak in Frankrijk, en daar is vrije ontvanger keuze bij de grote providers een onbekend woord.

Het is een veronderstelling, maar de Fransen kennende is een aanpassing van de hardware niet geheel onwaarschijnlijk.

Sinds het besluit eindapparaten van de EU is vrije hardware keuze een verplchting.(leest u mee KPN?)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen