Ga naar inhoud


7 en 9 oost via één lnb mogelijk?


mebo870

Aanbevolen berichten


Nou, OK, Wave Frontier gemaakt voor Visiosat. maar hoe dan ook, het was hetzelfde T90 antenne..Ik voelde dat na jaren van gebruik sub-reflector een beetje naar beneden verplaatst, dus de focal lijn ook.Ik heb een paar ringen toegevoegd tussen feedarms en sub-reflector, maar dat was slechts ongeveer 3-5mm.Hoe dan ook, ik heb die antenne niet meer en kan niet meer informatie geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei RimaNTSS:

Toen ik T90 had had ik geen problemen met het ontvangen van 4.8 * E-7 * E-9 * E satelliet. Ik gebruikte Inverto Quad LNBs.

P1150549-1 (Large).jpg

P1150550 (Large).jpeg

P1150558 (Large).jpeg

Mag ik vragen welke LNB klemmen heb je gebruikt , ziet er prima uit, ik wil het ook zo gaan proberen te gaan doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je gelijk @Sprietje. Ik heb deze antenne niet meer, maar toen ik er mee begonnen heb ik onderzocht dat alle Ringkern antennes werden gemaakt in Taiwa.En grote supliers zoals Gahors, Visiosat, Wave Frontier, Globo... Enz.. kan dergelijke antennes met elk logo erop bestellen.Ze konden ook materiaal en kleur van de schilderkunst kiezen. Ik denk dat ik ook originele papier van mijn antenne, en als er interesse ik kon ze vinden, maak Foto's en post ze hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...