Ga naar inhoud
dipswitch

M7sat801 M7 sat801 laatste firmware v2.12a

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik deze vraag hier mag stellen, ik heb me speciaal geregistreerd hiervoor.

Ik heb een m7 sat801 (heb geen sat installatie meer, ben aan het opruimen), die ik graag wil voorzien van de laatste firmware versie, zodat hij de deur uit kan. Na me rot gezocht te hebben heb ik mogen vaststellen dat de laatste versie v2.12a is. Deze lost mogelijke hdmi handshake problemen met 4k tv's op en nog wat kleine zaken.

Probleem is dat de downloadlink op de canaal digitaal website niet meer werkt. Ik heb ze net even gebeld, maar anders dan een uiterst ongeïnteresseerde medewerker aan de lijn wilde men mij niet helpen aan dit firmware update bestandje.

Als het goed is ben ik op zoek haar: sat801_mm_v2.12a.hdt

Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door RaveMaus
      Mijn schoonouders hebben op hun appartement in Spanje zo'n M7 SAT801 kreng. Overbodig uit te leggen dat dit toestelletje niet deugt, steeds diverse vastlopers enz.
      Het wordt jaarlijks slechts 1 maand gebruikt. Sinds vorig jaar liep ie echt elke 2 dagen vast en bleef het display donker, afgezien van soms een knipperende "88". De power-led bleef steeds rood ondanks het toestel aan stond.
      Dit jaar na 2 uur functioneren alle beeld weg, de stekker een halve dag uit stopcontact en weer werken voor 2 uur enzovoort.

Ik lees veel over defecte elco's in de adapter, maar na gedurende 5 jaar slechts 1 maand per jaar in het stopcontact???
      Factory reset helpt niet en laatste beschikbare (automatisch geupdate software staat erop).

Dat ding komt straks mee terug naar België, want die mensen zijn er nu wel helemaal klaar mee.

Thuis heb ik er materiaal genoeg voor als er hardwarematig wat scheelt, maar is zo'n ding überhaupt wel deftig in orde te krijgen?

Mogelijkheid 2 is een alternatieve decoder, maar hier heb ik jullie hulp voor nodig...

Mijn schoonouders zijn absoluut niet technisch in die dingen. Ik heb ooit bij iemand met een beetje verstand van zaken een Vu+ Solo geplaatst met een Fast-scan voor TVV erop. De man kon makkelijk door de menu's komen en deed elke maand een fastscan om zo de laatste zenderlijsten te hebben.

In Spanje is er geen internetaansluiting. Bestaat er nu een degelijke decoder voor TVV gebruik waar liefst een auto-fastscan opzit en waar je niet om de vijf-voet wat moet aan doen? De initiële configuratie kan ik natuurlijk thuis voorbereiden.
      Vermits de set maar 1x per jaar gedurende een maand gebruikt gaat worden, mag dit natuurlijk ook geen godsvermogen kosten...

tnx
      Gert

• Door hcfreak
      de sat receiver heeft altijd gewerkt. Als ik hem een poos niet had gebruikt (hij staat altijd aan) dan moet ik hem vaak eerst uit en weer aan zetten.Nu is hij van de wip.
      Het lampje blijft groen en in de display staat On of zoiets. Noppes aan beeld krijg ik binnen. Normaal zet ik hem dan even uit en dan gaat hij weer als een speer (na booten)
      Nu krijg ik hem niet meer uit. Heb de voeding er ook even uit gehaald maar het lampje blijft groen. Voor mij een raadsel. Wie heeft er een tip voor mij of toch maar (was er nog niet van gekomen) een echte kopen? (ik kreeg al eerder het advies op dit forum van Mimisku om het ding in de kliko te gooien. Was er nog niet van gekomen )
    • Door Gdn
      Met schotel met duo lnb astra 1 goed ontvangst Met astra 3 goed ontvangst behalve enkele transponders zijn slecht   Uitrichten schotel heeft geen effect
    • Door tripontin
      Beste leden,

Ik heb een probleem met men disecq 1.1 configuratie op men M7sat801 receiver.
      Ik heb 2 schotels met een Spaun SUR 211 Uncommitted switch staan. 1 Inverto 80cm met een Inverto 4 feed LNB (9,13,19.2,23.5E) op de andere een Triax 88cm met 1 LNB 28.2E. Deze 2 heb ik aan een Spaun SUR 211 Uncommitted switch gekoppeld en zo naar de M7sat801 receiver. Nu op deze receiver krijg ik het zaakje via Diseqc 1.1 niet werkend? Is er misschien iemand die ook zulke config op zijn M7sat801 receiver heeft staan? Of die een oplossing voor men euvel weet. Alvast bedankt.
    • Door hagees
      Vreemde instelling op de 801, wanneer ik dolby digital inschakel heb ik dit signaal alleen op de coaxgeluidsuitgang. Ik verwacht het eigenlijk ook op de hdmi ,daar alleen maar pcm. Is dit een misser op dit apparaat?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid