Ga naar inhoud
Tonskidutch

Joyne als provider doen?

Aanbevolen berichten

Nogmaals, wat zit je dan te bazelen. Ga met je grote teen zitten spelen i.p.v. hier op dit forum te klooien.

aangepast door Sprietje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Goochemerd (Daniel9) geeft aan nog nooit te hebben gekeken naar beeld van Joyne, de spammer heeft ook geen zicht op het zuiden en heeft sinds zijn registratie 0,0% bijgedragen behoudens gebazel precies zoals Sprietje schrijft.

Wat zoekt zo'n onnozele hier zou je als Moderator toch af moeten vragen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Hielkio
      Hallo guru's! 

Ik hoop dat jullie deze n00b uit de brand willen helpen...
      Voorheen hadden mijn ouders Digitenne en na de platlegging van het SD signaal moesten ze iets anders.
      Daarom hebben we gekozen voor Joyne, wat erg aantrekkelijk is / lijkt / was. Om het voor onszelf nog lastiger te maken hebben we besloten om een TV met DVB-S2 tuner aan te schaffen. Deze is het geworden: Philips 32PFS5803/12

In het verleden heb ik veel geprutst met Linux ontvangers, dus veel termen komen me niet onbekend voor, maar de gegevens die beschikbaar zijn komen vreemd genoeg niet overeen met de benamingen die Philips gebruikt in de instellingen. Met andere woorden: Ik zie door de bomen het bos niet meer 😞

We hebben de schotel laten voorzien van een geschikte LNB voor Joyne, dus dat zou geen problemen op moeten leveren.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen! Waarvoor op voorhand onze dank..
    • Door uncle
      Op de transponder van Joyne 12074V zie ik het programma Travel HD. Maar met mijn volledig abonnement van Joyne kan ik dit programma niet ontvangen. Iemand een idee of dit misschien een nieuwe zender is die Joyne nog vrij moet geven?
    • Door HennyK
      Bestaan er satellietontvangers met een enkele tuner waarmee tegelijkertijd een kanaal kan bekijken terwijl je een ander kanaal op dezelfde transponder opneemt?

Mvg

Henny
    • Door Tonskidutch
      Joyn jetzt auch auf Chromecast
      bron digital fernsehen

das weer een mooie tegenzet van joyne
    • Door GerardDirks
      Hallo

De Firma Inverto bied een 4 feed twin LBN aan voor Astra 9, 13, 19 & 23 (Art. IDLM-TWNM20-4FDMN-8PP)

Heeft iemand ervaring met dit model? Ik vindt bijna niets over dit Monoblock. Gevonden heb ik een paar Press-Release uit 2017, toen Joyne.nl hun feed aankondigde. Ist dit Monoblock misschien ooit uitvoering getest in een Tijdschrift ?!?

https://www.inverto.tv/lnb/206/twin-4-feed-lnb-for-90e-130e-1920e-and-2350e-for-80cm-dish

Ik ben in de evaluatiephase om een Abo te nemen voor de nederlandse zenders. CanalDigitaal wil met mij geen Abonnement afsluiten omdat ik buiten de EU woon (Zwitserland, midden in Europa 😞). Zo blijft mij alleen "Joyne.nl"

Gerard
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid