Ga naar inhoud
  • ×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door thea
      hallo. door omstandigheden   heb ik een DB 8000 te koop. 
      HD 350// kabel tuner// satelliet tuner// CD,DV brander// originele koeler (DB). 
        vraag prijs, 200 euro  
        gr thea

• Door edbe
      te koop

Stab 100 motor 

10 euro 

• Door Mumzel
      up/down converter 220/110v  , 110/220 v 500 watt ,teab

• Door diamond
      Sab 120 beschadigd zoals op de foto is te zien op te halen in Antwerpen België

• Door cookie monster
      . Gibertini 150 , GBox V3000 motorsturing , H2H motor , mast + tegelvoet 60x40cm
       . Revolver opstelling (disecqmotor 1.2 , 3x LNB's + diseqc 4x1 , Maxplus HTS 2100+)
      Afstandbedieningen van de GBox & Maxplus zijn uiteraard inbegrepen 
      ivm De LNB revolveropstelling: 1 Ku-band LNB & 2x C-band LNB
      De Maxplus dient om de diseqcmotor voor de revolver LNB opstelling te bedienen !!
      Te koop wegens geen interesse meer in TV kijken , anders blijft die ongebruikt staan !!
      Mijn interesse in TV kijken is minder en minder geworden !! Heel soms nog FTA via 28,2°E !!
      Voor feedhunting zeker interessant , of zenders welke je niet met 60 of 80cm kan ontvangen !!
      Enkel ophaling: Wie de schotel wil kopen , moet die nog wel zelf demonteren !!
      Alles in 1 koop , vraagprijs 610€ voor alle genoemde , NIET per stuk te koop !!
      Wil de koper de mast met voet niet , dat kan , dan gaat die van de prijs af !!
      Ik woon in België !!
      PS: De tegels doe ik helaas niet weg , daar die nog nodig zijn op het dak !!

Pikant detail: De foto met duif , de duif is uiteraard niet in de koop inbegrepen !! 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid