Ga naar inhoud
henkie73

CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging

Aanbevolen berichten

In wel degelijk interactief opnemen (cloudPVR). Jij bepaalt net als je nu een harde schijf gebruikt wat je wilt opnemen. Bij interactief opnemen kan je ook gewoon pauzeren of voor- en achteruit spoelen zoals je nu met harde schijf doet. Het is dus geen uitgebreidere variant van TV Gemist. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei satlutser:

Altijd hetzelfde liedje met Canal  Digitaal. Meestal eens per jaar zo'n soort brief of mail met zogenaamd goed nieuws, en dan ergens onderaan in het schrijven wordt nog even vermeld dat het maandbedrag omhoog gaat. Ik ben ooit eens begonnen met een abo van 7,95 en nu wordt het alweer 19,95.

 

Voor mij is het nu genoeg, ik ga opzeggen, en kijk dan alleen nog maar FTA zenders van Astra1, Astra2 en DVB-t.

 

Die keuze heb ik een jaar geleden ook gemaakt. Bevalt prima. Wel nog uitgebreid met internet-streams. 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet iemand of het HD pakket a 5 euro p/mnd nog bestaat?  Want ik zag bij iemand dat ze daar nog steeds voor betaalde naast een ander pakket.

 

En dat cloud opnemen heeft totaal geen zin als je een eigen ontvanger gebruikt, en die app werkt alleen op bepaalde apparaten.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Noordzee:

Ik ben benieuwd wat er gebeurd met de klanten die vroeger 10 euro betaalden en op dit moment 13 euro.

 

Volgens de brief die ik gisteren van CD heb gekregen verandert de naam van mijn " Start HD" vanaf 1 januari inderdaad in het Riant-pakket.

Ik betaal nu nog € 13,- , vanaf 1 januari wordt dat € 16,- .

 

 

2019-11-20 20_58_48-Window.jpg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

jij gaat 16 euro betalen en ik moet 19,95 betalen????

 

ze vragen maar een prijs, wat een bedrijf..

 

 

gr.

henk

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik geen abonnee meer ben. Ik weet nog goed dat we zwart op wit hadden ontvangen dat de abonnementsprijs van 10 euro per maand een vaste prijs was. 

 

Weer je nog @Satwatcher dat je na de vorige verhoging van 10 naar 13 euro (op het voormalige andere forum) schreef dat die verhoging niet meer gevolgd zou worden door nieuwe prijsverhogingen? Het gebeurt dus toch. Ze maken het prijsverschil gewoon steeds iets kleiner, net zolang tot iedereen de volledige prijs (van nu Riant) betaalt..... 

 

@henkie73  Degenen die nu 16 euro gaan betalen zijn de oude klanten van het Settopboxpakket, HD-actiepakket en het HD-Light -pakket. Deze groep klanten was een paar jaar geleden een vaste prijs beloofd van 10 euro per maand. 

aangepast door Noordzee

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

het is eigenlijk niet te geloven dat dit zo'n allemaal maar kan doen.

over de ruggen van hun klanten, die mens zijn echt niet goed bezig.

 

en dan maar klagen over Card sharing.

dat werk je zo weer aardig in de hand...

 

ik ga ze morgen maar eens bellen.

even kijken hoe vast die prijzen echt zijn😉

 

gr.

henk

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zoveel over Canal Digitaal geschreven, dus dit waarschijnlijk ook. Maar het is natuurlijk niet de schuld van Canal Digitaal alleen dat prijzen hoger worden. Bepaalde voor aanbieders must-have zenders vragen op dit moment gewoon veel meer geld voor doorgifte. Denk bijvoorbeeld alleen aan de. €2,55 per maand per abonnee van IEDER abonnement van een aanbieder voor FOX Sports en de flinke verhoging van zenders Discovery/Eurosport. En natuurlijk onze eigen publieke NPO niet te vergeten. Vergelijken met prijzen uit het verleden is hierdoor bij iedere distributeur onrealistisch .

 

Maar daarom hadden ze bij de vaste prijs en de garantie aan jou en anderen toen enkele uitzonderingen moeten verbinden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Satwatcher:

Denk bijvoorbeeld alleen aan de. €2,55 per maand per abonnee van IEDER abonnement van een aanbieder voor FOX Sport

Ik vind dit nog steeds een grof schandaal.

Wat mij betreft mogen ze die zenders schrappen.

  • Like 3

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei henkie73:

wat bedoel je met die haken en ogen?

 

Om op te kunnen nemen in the cloud, heb je voor internet televisie de Canal Digitaal Smart TV App nodig. De Smart TV App is beschikbaar voor diverse modellen televisies van de fabrikanten LG, Samsung, Vestel en Panasonic, zie hier: https://www.canaldigitaal.nl/televisie/smart-tv-app/#faqs-inner

Ik heb een UHD-tv van Samsung maar van productiejaar 2015 en die is dus niet geschikt voor de app. Leuk hè dat je vanaf 3 december interactief kunt opnemen, dan moet je ook weer een nieuwe tv kopen en hij is pas nieuw.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarom is het ook belangrijk dat de app op de shield en de mibox gaat draaien want dan hoef je niet dik in je poeplap te grijpen voor een nieuwe tv, maar canal digitaal zegt dat deze boxjes nog te nieuw zijn wat de grootste onzin is wat je maar kan bedenken.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Een TV moet minimaal 10 jaar kunnen blijven staan maar na 2 jaar stoppen ze de support er al voor in de meeste gevallen. De reden voor mij niet zo nauw meer te kijken en pas een nieuwe tv te kopen als de oude op is.

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@Penthe Dat heeft natuurlijk ook met zwaardere eisen aan beveiliging van online content via de apps op de hedendaagse televisies te maken. Alles moet beter dichtgetimmerd worden om ervoor te zorgen dat content niet of in ieder geval zo moeilijk mogelijk geript kan worden. Om daarna via andere wegen illegaal te verspreiden. Dat is de hardware van televisies al snel niet meer geschikt en is ondersteuning van bepaalde apps niet meer mogelijk. Al denk ik ook wel dat bepaalde fabrikanten dit argument gebruiken om de omlooptijd van de televisie te verkorten.

 

Wat betreft een app voor Shield TV en Mi Box (Android TV) ligt het, net als bij Apple TV, toch allemaal wat moeilijker. Google en Apple hebben andere belangen en verdienmodellen dan fabrikanten van televisies. Daarom zie je dat apps voor tv-diensten van distributeurs wat langer op zich laten wachten of zelfs helemaal niet komen. Dit heeft meestal een financiële reden.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat heeft dan te maken met Nederland want ik heb voor alle zenders apps voor de Spaanse tv op mijn mi box. Het is maar net hoe moeilijk je doet tegen de klant. En beveiligen kan je tot den dode aan doen helpt toch niets men ript het toch.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid