Ga naar inhoud
henkie73

CD is weer mooi bezig, weer een prijs verhoging

Aanbevolen berichten

en waar stopt het ´s met die prijs verhogingen?

 

want het zender aanbod is niet zo groot aan de kabel & glas verbinden.

en het aanbod in geeneens allemaal in HD

 

ze jagen ze echt de klanten weg.

of ze stappen over naar  joyne niet dat dit alles is..

 

gr.

henk

 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet je eens opletten wat er met de prijzen van Joyne gebeurt wanneer Canaldigitaal niet meer beschikbaar zou zijn.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb niet compleet alle algemene voorwaarden  nagekeken maar onderstaande heb ik even "geplakt" uit hun algemene voorwaarden. Deze indexering is inderdaad niet te verantwoorden ik heb zelf Bomvol abbo die gaat van € 9,95 naar € 11,95 dat is dus 20% verhoging ik denk niet dat dit volgens CBS is.

 

6.2 Canal Digitaal is gerechtigd de prijzen van de Diensten jaarlijks aan te passen overeenkomstig de consumentenprijsindex (CPI) van het CBS.

aangepast door ton68

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Gelukkig is het pure luxe en een kwestie van hoe lang wil je er hoeveel (meer) voor betalen en vooral hoeveel kun je je voor je buis/scherm-verslaving permitteren.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uren geleden, Tonskidutch zei:

ik ook niet :grin:

maar goed ik ben ook geen abonnee meer

Ha grapjas!

Ik ben dus nog wel abonnee, glasvezel is ook niet goedkoop. En bovendien wil ik niet vast zitten aan wat de kabel mij biedt.

Oke, CD heeft zo ook zijn "basis" pakket, en dat mag wat kosten. Daarnaast bepaal ik zelf of ik Duitse of Turkse zenders wil ontvangen.

Dat "basis" van CD was in 2003 dacht ik 4,95 of 5,95 per maand. Later werd dat 6,50, en toen een tientje, en nu 13 euro.

Dit is het oude settopboxpakket, nu startHD.

 

Dat de kosten toenemen, en de 13 euro straks naar 16 euro gaat, daar kan ik nog mee leven, alhoewel me die prijsstijging ook al wat fors is.

Het wordt pas idioot als men je dwingt naar basisHD á 22,50, alleen omdat je een extra kaart wilt.

 

Blijkbaar is een bedrag boven de 20 euro tegenwoordig de norm voor TV kijken, en daar doen ze dan wat clouddiensten bij.

Men maakt mij niet wijs dat nagenoeg hetzelfde pakket als in 2003 nu vier keer zo duur is.

 

In plaats van al die pakketten zou men eens een flexibele dienst per zender moeten invoeren.

Laten we zeggen dat NPO, RTL, SBS, Veronica, Net5 de basis zijn. Zeg maar de standaard NL zenders. Eventueel met de Belgische publieken.

Dat kost dan een tientje, zeg maar een soort kijk en luistergeld.

Wil je meer, betaal je meer. Een euro voor een zender met kookprogramma's, twee euro voor wetenschap/docu, drie euro voor sport, en vijf euro voor porno.

Iets in die geest.

 

Ik wil best betalen voor TV. Als 13 euro straks 16 euro wordt, oke. Maar ergens komt de grens.

Dan kijk ik Duitse en Engelse TV wel FTA, en kijk ik docu's en series als "allo allo" wel op youtube.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb net gebed met onze vrienden.

wat een gezeik.

cd: maar je kunt alles in de cloud opnemen

ik: maar dat wil ik niet

cd: ja dat is jammer maar het is niet anders.

ik: waarom zijn er verschillende prijzen. 16 euro 19 euro.

cd: ja, o omdat dit oude klanten zijn

ik: 10 jaar is dat geen oude klant

cd: nee

ik: ok

cd: die klanten die 16 euro betalen gaan volgend jaar ook omhoog en u niet.

ik: dat valt nog te zien tegen die tijd.

cd: heeft u nog meer vragen want ik heb het druk

ik: hmm, ik denk dat ik ga opzeggen.

cd: oke u heeft tot 31 dec.

cd: prettige dag

ik: hmm

cd: toet toet toet

ik: !@#$%

 

wat een K*T bedrijf is dat zeg.

 

van de week nog maar een keer bellen.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
9 uren geleden, Mimisiku zei:

Beetje onzin verhaal. De content aanbieder bepaalt de prijs van een product. Als ze daarvoor niet kunnen/willen leveren omdat "het water je aan de lippen staat" dan stoot je het af, maak je het goedkoper of vraag je faillisement aan. Het is van de zotte dat de "derving" maar bij iedereen wordt neergelegd (die het pakket helemaal niet willen). En nóg gekker dat een provider zich laat koeieneren/dwingen om dit daadwerkelijk door te berekenen omdat anders de stekker eruit gaat. Nou en? Gewoon weg met die zender. Alsof het voortbestaan van CDS in gevaar komt als Fox verdwijnt. Alleen maar beter... Ze gedragen zich als een verzekeringsbedrijf. Te veel uitkeren?? Geen punt! Gewoon de polis bij iedereen omhoog... Probleem opgelost toch?

Ik snap sowieso die hype om sport niet.

Een beetje gelul met Johan Derksen is leuk, en ook sport is wel leuk. Voor mij dan autoracen, darts, snooker/pool, voetbal en vrouwentennis...dat gekerm he!

Maar een avondvullend programma met voorbeschouwing, nabeschouwing, en zogenoemde experts.....overdreven!

Zend gewoon sport uit in het "maatschappelijk belang" en laat de rest aan de exclusieve sportzenders. Laten die dan de volle mep doorberekenen aan hun kijkers die een sport abo hebben en in hun voetbalshirtje de gehele zondag voor de buis hangen met bier en vreten, en daar 30 euro voor over hebben, omdat de rest van hun leven zich afspeelt in de fabriek aan de lopende band.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
22 minuten geleden, henkie73 zei:

 

ik: waarom zijn er verschillende prijzen. 16 euro 19 euro.

cd: ja, o omdat dit oude klanten zijn

ik: 10 jaar is dat geen oude klant

cd: nee

ik: ok

cd: die klanten die 16 euro betalen gaan volgend jaar ook omhoog en u niet.

 

 

Dat is precies wat ik al dacht. In een paar jaar tijd betalen de oude klanten net zoveel als de anderen. 

Wat een waardeloze belofte (zwart op wit) aan die oude klanten van een blijvende vaste prijs van 10 euro per maand ! 

 

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, minplus zei:

Gelukkig is het pure luxe en een kwestie van hoe lang wil je er hoeveel (meer) voor betalen en vooral hoeveel kun je je voor je buis/scherm-verslaving permitteren.

Ja, zo sta ik er ook in.

Echter denk ik terug aan de tijd dat mijn ouders ( waar ik toen nog bij in woonde ) de overweging moesten maken om van de centrale antenne over te gaan op kabel.

Zij zaten in het kader van opvoeding niet te wachten op de commerciele shit. Dat is deels een conservatieve overweging, maar ook om niet met de hype mee te gaan.

Na een paar jaar geklooi met een binnenantenne, kwam daar de schotel.

Heerlijk al die goede Duitse zenders, en dat voor een derde van de prijs als de kabelaars.

Fijn dat CD er toen was voor de NL markt, en nu ook Joyne.

Het lijkt er nu op dat CD niet meer begrijpt waarom zij als satellietdistribiteur bestaan.

En wat gaat Joyne dan doen?

 

Jammer dat men zo de NL markt voor sattv naar de kloten helpt.

Als ik clouddiensten of IPTV wil, heb ik CD niet nodig.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, henkie73 zei:

ik heb net gebed met onze vrienden.

wat een gezeik.

cd: maar je kunt alles in de cloud opnemen

ik: maar dat wil ik niet

cd: ja dat is jammer maar het is niet anders.

ik: waarom zijn er verschillende prijzen. 16 euro 19 euro.

cd: ja, o omdat dit oude klanten zijn

ik: 10 jaar is dat geen oude klant

cd: nee

ik: ok

cd: die klanten die 16 euro betalen gaan volgend jaar ook omhoog en u niet.

ik: dat valt nog te zien tegen die tijd.

cd: heeft u nog meer vragen want ik heb het druk

ik: hmm, ik denk dat ik ga opzeggen.

cd: oke u heeft tot 31 dec.

cd: prettige dag

ik: hmm

cd: toet toet toet

ik: !@#$%

 

wat een K*T bedrijf is dat zeg.

 

van de week nog maar een keer bellen.

 

gr.

henk

Ja Henk, het meisje dat je aan de telefoon hebt gehad, zit daar niet voor niets.

Waarschijnlijk een studente die wat bijverdient, en verstandig genoeg de keuze heeft gemaakt niet in de hijglijnporno te gaan, maar bij CD.

Zo'n meisje moet toch ook een baan hebben, als alle vrouwen de arbeidsmarkt op moeten.

 

Dat is tegenwoordig zo om rotzooi te verkopen aan dom volk, en de rest af te wimpelen.

Blijkbaar is er genoeg dom volk om her en der abonnementen af te sluiten waardoor dit soort bedrijven bestaan.

KPN is niet meer de oude PTT, Unive wordt ook commercieler, en de Rabobank is al lang geen cooperatie meer.

 

Beter gedraag je jezelf hoffelijk in zo'n gesprek, maar ik weet dat dat moeilijk is. Het zij zo.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

@Alziendoog:

het was een vent haha

 

maar je hebt wel gelijk.

 

helaas is het zo.

 

maar het is jammer dat zo'n bedrijf zich zelf door de kop schiet.

 

gr.

henk

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, Noordzee zei:

 

Dat is precies wat ik al dacht. In een paar jaar tijd betalen de oude klanten net zoveel als de anderen. 

Wat een waardeloze belofte (zwart op wit) aan die oude klanten van een blijvende vaste prijs van 10 euro per maand ! 

 

Nou, confronteer CD daar dan mee.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, ton68 zei:

ik heb zelf Bomvol abbo die gaat van € 9,95 naar € 11,95 dat is dus 20% verhoging ik denk niet dat dit volgens CBS is.

 

Je hebt ook maar één maand opzegtermijn...

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben blij met deze prijsverhoging omdat ik nu per 1 januari op kan zeggen, mijn contract liep tot 1 maart.

Ben inmiddels overgestapt naar TV Vlaanderen voor de sat en KPN Interactieve tv voor de Nederlandse zenders.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, henkie73 zei:

ik heb net gebed met onze vrienden.

wat een gezeik.

cd: maar je kunt alles in de cloud opnemen

ik: maar dat wil ik niet

cd: ja dat is jammer maar het is niet anders.

ik: waarom zijn er verschillende prijzen. 16 euro 19 euro.

cd: ja, o omdat dit oude klanten zijn

ik: 10 jaar is dat geen oude klant

cd: nee

ik: ok

cd: die klanten die 16 euro betalen gaan volgend jaar ook omhoog en u niet.

ik: dat valt nog te zien tegen die tijd.

cd: heeft u nog meer vragen want ik heb het druk

ik: hmm, ik denk dat ik ga opzeggen.

cd: oke u heeft tot 31 dec.

cd: prettige dag

ik: hmm

cd: toet toet toet

ik: !@#$%

 

wat een K*T bedrijf is dat zeg.

 

van de week nog maar een keer bellen.

 

gr.

henk

 

En om het feest compleet te maken krijg je na 1 a 2 dagen nog een enquête toegestuurd om aan te geven hoe tevreden je met CD bent......

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Sprietje
      De zender Mezzo is sinds vanochtend niet meer te ontvangen met het Rijk abonnement.
    • Door ejdv
      Hallo,
       
      Als ik met de Canal Digitaal App probeer op te nemen (iPadOS 13.3), krijg ik een foutmelding waar ik niks mee kan.
      ”TV Decoder can’t be found”
      Zie aanhang.
      Volgens CD moet dit werken voor mijn abonnement (Riant).
      Live kijken gaat zonder problemen. 
       
      Iemand anders met dit probleem, of iemand waarbij het werkt, op de iPad?
       
      Gegroet,
       
      E.J.
       

    • Door kersen
      Per 1-1-2020 automatisch een prijsverhoging en een nieuw abonnement gekregen. Van hd naar riant. Prima tot zo ver omdat ik dan ook meer zenders zou kunnen kijken. Mij ging het voornamelijk om de insight tv en insight ultra HD zenders. Echter helaas gaat deze vlieger niet op volgens de helpdesk waar ik echt een dag mee het zitten chatten en bellen. Savonds rond 2100 het antwoord. U gebruikt nog een losse kaart en die gebruikt een ander systeem, dus daarom heeft u geen beeld. Ik gevraagd sinds wanneer de losse kaarten niet meer ondersteund worden. Het zou niet verdwijnen en maar voor een paar zenders gelden?  Dat dit niet bekend is gemaakt klopt ook volgens de helpdesk. 
      Lekker duidelijk antwoord na een dag heen en weer appen. 
       
      Toch heb ik mijn twijfels hierover. En vraag mij af of jullie hier ook problemen mee hebben. 
       
      Groet kersen. 
       
    • Door Hans01
      Met een CI module met wereldbol en losse kaart ervaar ik op de Canal digitaal gecodeerde zenders 4 seconden om te zappen .
      Bij free to air 2 seconden .
      Is dit normaal ? En hoe te verbeter als dat kan.
       
      Alvast bedankt voor jullie reacties
       
    • Door Hans01
      Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 
       
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid