Ga naar inhoud
DINGOO

Clarke-Tech HD5100-C Plus - USB probleem

Aanbevolen berichten

Mijn ontvanger werkt nog goed, maar de usb heeft kuren. Ik kan nog opnemen maar daarna vaak niet afspelen wat ik opgenomen heb.

Soms neemt hij ook niet op.

Wat ik opgenomen heb kan ik wel op PC afspelen, dus opname werkt wel maar ook niet altijd.

Wat is hier de oplossing ? Laten repareren (als dat zou kunnen) of een ander toestel aanschaffen en welke toestel dan voor vervanging van deze ?

Ik heb 4 LNBs (disecq) met een schotel aansluiting.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag Dingoo

dit probleem is gekend  en situeert zich in de voeding van uw clarke tech .  Het  zijn elko's  die  vervangen moeten worden.

je zal het apparaat eens open moeten maken .

Op de voeding  dienen de secodaire elko's vervangen te worden wat geen grote kost is en ook geen  groot werk.  Dit toestel is gelijk aan een technomate 6900 HD en ze hebben alle dit probleem. het is ook niet nodig om een nieuwe voeding  aan te schaffen , een repair is voldoende.

Hereberie1234

image.png.2c68dfb8237685aaee8b7c32b54a4fb4.png

Dag Dingoo

zie jou voeding er soms  gelijkaardig uit aan deze ,   dan heb je geluk want dit is een voeding uit deze reeks toestellen

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
21 uren geleden, hereberie1234 zei:

het filmpje  over hoe dit kan  kan je op youtube vinden

hier is er zo eentje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bedankt Herberie1234, ik heb het probleem kunnen oplossen door de Usb achter het klepje vooraan te gebruiken, ik wist niet dat deze Usb ook kon gebruikt worden voor opname en weergave. In de handleiding staat dat deze dient om een upload te doen van de software, maar het werkt ook op deze wijze. Bedankt voor je moeite en de informatie, moest deze ook stuk gaan dan kan ik met jou informatie toch nog verder. Groeten en nog een fijne dag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in