Ga naar inhoud
kees321

vu plus ultimo openPli update mislukt, Vu+ Ultimo

Aanbevolen berichten

De TS geeft aan dat het met de reguliere update is misgegaan. Klopt ook want deze week was er bij OpenPli server-technisch iets helemaal mis. Hij heeft dus gewoon een defecte/incomplete update geladen. Donderdag was alles weer in orde. De TS hoeft dus alleen maar opnieuw de update te downloaden (is nu uiteraard wel compleet). Deze uit te pakken op de USB stick en opnieuw te flashen. Uiteraard moet de TS NIET steeds die eerder gedownloade versie op de USB zetten!! Want die doet het never nooit.. Gewoon dus de oude wissen en een nieuwe gebruiken! Er is geen sprake geweest van een power-down/blackout.. Gewoon een gevalletje rotte download....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

probeer eens de bootloader op de usb te zetten en daarna een nieuwe flash usb proberen.  Heb je via DCC nog toegang tot de box ? Al eens een ander image proberen te flashen via usb ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Ataric
      Ik ben er jaren geleden mee aan de gang gegaan en kreeg het toen wel voor elkaar, alleen ik ben deels vergeten hoe dit alweer moest.

Wat ik wil doen:
      Een map: 'film' op de Windows 10 pc delen met de HD51 satelliet reciever.

Ik weet dat SMBv1 niet meer word ondersteund door W10, maar SMBv3 wel...... Als ik daar iets wil van installeren staat er dit:

Ik gebruik mijn huidige account van W10 via de OpenPLi image met dus ook een ingestelde wachtwoord:

Maar het werkt dus niet..:

Vergeet ik iets en waarom staat er bij Windows onderdelen alleen SMB Direct en geen SMBvX
    • Door kreupeltje1
      Beste mensen,
      Ik heb met veel plezier reeds jaren een satellietreceiver  begonnen met Clarktech 5100 C, wat  later overgeschakeld naar Openpli ,via MK Digital ( xp1000)en nu OctagoSF8 HD
      echter een steeds weer kerend probleem is bij het opnemen via de externe harde schijf nu een Toshiba 1T er echter na een tijdje problemen komen.
      Bij opname vermeld de receiver "schijffout,  of soms "harde schijf" vol hoewel er nog maar 20% opgenomen staat op de HD de opnames vallen
      na een korte tijd bv 30 minuten stil. Soms lukt het wel soms niet. Een andere externe schijf geprobeerd maar na korte tijd terug het zelfde probleem.
      Wat zou ik hier aan kunnen verhelpen. Dank bij voorbaat.
      Johan uit Brugge
    • Door boaz
      Van de week zware regenval en beelduitval. Omdat het lang bleef duren wilde ik terugvallen op digitenne signaal (enkel de 3 NL's + regio, geen abbo). Tot mijn verbazing, geen signaal, niet via de Ultimo, niet via de TV zelf, niet via de TV in de slaapkamer. Wat ik vermoedde blijkt inderdaad het geval te zijn, ook mijn  regio is over op T2. Is er nu een bruikbare insteektuner voor de Ultimo (volgens diverse sites is er inderdaad een model en ook een USB variant) maar wat ik lees is dat er geen ontvangers meer te koop zijn en er geen insteekkaarten meer zijn. Klinkt als dichtgespijkerd systeem met verplichte huur van ontvangstkastje.
      Is er met zo'n tuner nu wat te ontvangen? 

• Door gertJan
      goede middag allemaal  ik probeer openpli op mijn vu+Ultimo  te zetten maar hij boot gewoon door heb al verschillende ook nieuwe\USB sticks gebruikt
      nu las ik in deze dat je op min knopje moet drukken , maar die kan ik niet vinden  graag even hulp als het mogelijk is  
      GertJan
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid