Jump to content
Sign in to follow this  
sattv4iedereen

vu plus zero HDR problemen vu zero 4k met nieuwe lg 4 k tv.

Recommended Posts

Hi,

mijn nieuwe tv is aangekomen, maar ik heb problemen.

soms valt het beeld korstondig weg, en,komt het helder en donker.

krijg een melding van hdr.

nu vraag ik mij af, of er bekende problemen zijn met de vu zero 4k en lg, of als ik met een slechte hdmi kabel zit.

wie weet een beetje raad. Het gaat bvb om de zender travel xp4k met originele kaart oscam.

Ik heb geen LG, maar ene Samsung.. Zoals bekend inmiddels bekend met meerdere VU+ Zero 4K ontvangers. Met HDR geen enkel probleem. Kanttekening: mijn meegeleverde HDMI kabel was defect!! Gewoon een nieuwe gekocht en werkt prima..

- SES UHD

- RTL UHD

- TravelXP 4K

- Insight UHD

zelfs op mijn panasonic ZONDER UHD is het beeld subliem van de Zero4K

voor de twijfelaars of ze UHD moeten nemen :wink:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By jan72
      Door omstandigheden besloot ik het VtI image opnieuw te flashen.
      Dit lukte aardig, maar toch slaagde ik er niet in om het tvv kaartje werkend te krijgen.
      Ik weet dat je in de oscam config o.a de provider ID naar 00006c moet veranderen (seca 3)
      maar pas na het doorlopen van de zoek functie in dit forum zag ik dat ik de emmcache ook moest aanpassen (naar 1,3,2). 
      Dit heb ik in het verleden nooit moeten doen, maar pas na deze aanpassing werkte de zaak weer.
      Is dit een normale procedure?  omdat ik meen dat ik dat in het verleden nooit heb moeten doen.

Trouwens: ik flashte ook Open Pli, en daar werkte de zaak evenmin...
      Via backupsuite mijn oude gegevens terugplaatsen werkte ook niet???
      Dan maar een schone flash met opnieuw alles installeren zoals ik het wil.
      Toch een dag mee zoet geweest.
    • By matthijs12
      Goedemorgen,

Iemand een oplossing voor het volgende:

Bij het uitrichten van de een Triax 110 op de Astra 23E (multifeed houder) is er op een zeker moment sprake van een Signal Lock. Er lijkt voldoende signaalsterke aanwezig.  Na enige tijd wachten is er ook soms spontaan beeld en bij het zappen naar een andere zender dan ineens weer niet.

Wat kan de oorzaak zijn van dit probleem?

Groeten Matthijs
    • By Elske
      We willen een  nieuwe ontvanger halen de duo4k of de ultimo4k.
      Weet iemand of er miss binnenkort opvolgers komen van deze types ontvangers? Want volgens ik heb gelezen is de ultimo4k al van 2017 en de duo4k vanaf 2018 uitgekomen.

• By Hensat
      Hallo,

Ik vind een applicatie uitzending gemist wel handig. ik gebruik nu de image openPLI alleen daarbij werkt het lang niet naar behoren, mis veel uitzendingen. Wie weet een image waarmee dit goed werkt? 
    • By hcfreak
      Ik was gewend van mijn oude (door Mimisiku vervloekte! 😃) CD M7 tuner een bericht te zien dat ik op een zender afgestemd had waarvoor ik geen abo had.
      Dit kom ik niet tegen met mijn VU+ Openpli (waar ik overigens erg tevreden over ben)

Mijn vragen: hoe zie ik dat ik geen beeld heb omdat ik niet betaald heb en hoe zie ik dat ik geen beeld heb omdat de zender om dat moment niet uitzend
      (dit laatste wellicht omdat je dan geen blauwe balk ziet als je de pijl onder de OK knop op je remote klikt)
      Afstemmen mislukt krijg je alleen te zien als je zender lijst niet in orde is of ook door slechte ontvangst condities (zware storm)?

bij voorbaat dank!
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy