Jump to content
Sign in to follow this  
Satelliet

ALGEMEEN DreamTV Mini Ultra HD

Recommended Posts

New DreamTV Mini Ultra HD komt eind deze week op de markt.
Prijs zal rond de 95,00 Euro zijn.

Technical Details:
Android 9.0
DreamTV App (exclusivly for DreamTV Mini Ultra HD )
4k 60fps
CPU 4 core
Ram 2GB
Flash 16GB
GPU Mali-G31MP2
Wifi 2,4G/5G MIMO
H2.64/H2.65
HDMI
100Mbit Lan
optical output
Mini USB Service Port
SD Cardreader
1x USB 3.0
1x USB 2.0
BT 4,2
size: 132 x 80 x 25 (BxTxH) Weight ca. 100gramm.

04_DTV MINI_3l4 Rechts K_1980 x 1320.jpg

Edited by Satelliet

Alleen 'heet' dit ding DreamTV, het heeft absoluut niets te maken met het bedrijf Dreambox.

4 uren geleden, Mimisiku zei:

Alleen 'heet' dit ding DreamTV, het heeft absoluut niets te maken met het bedrijf Dreambox.

Hmm toch wel als je dit leest.

The DreamTV Mini UltraHD IPTV media player from Dreambox is Android 9.0 based. This IPTV player has a powerfull 4 Core CPU and 2GB RAM. The DreamTV Mini UltraHD media player has a built-in WiFi 2.4G/5G MIMO connection and a 100 Mbit ethernet port. A SD card reader is also integrated in this media player. The DreamTV Mini Ultra HD IPTV set-top box gets its signal via internet, so a satellite antenna is not required!

4K Ultra-HD

The DreamTV Mini Ultra HD IPTV medias player supports 4K Ultra-HD/HDR 10. To enjoy 4K image quality also a 4K TV needs to be connected! Within a few steps you can create your own Favourite lists, with your own favourite channels. With this DreamTV IPTV receiver you can set up multiple stream sources, and include 'live' and video-on-demand (VOD) channels to your own platform.

Applications & Games

This Dreambox IPTV set-top box turns your TV into a SmartTV; via the Android interface all kind of APP's and games can be installed. The DreamTV Mini ultra HD IPTV receiver is based on the DreamTV App; this App is exclusively designed for this IPTV set-top box and assures an user-friendly control of the box.

Many connection options

The DreamtV Mini Ultra HD IPTV has lots of connection options for external devices. Next to a built-in Bluetooth 4.2 connection, also an optical connection is available for the best sound quality. Also the possibility to connect an external hard drive and / or USB stick is possible via the available USB 2.0 or USB 3.0 port. Updating of the box is easy via the available service port.

Technical parameters DreamTV Mini Ultra HD IPTV media player

Supported protocols / portals

• M3U-lists
  • Stalker
  • Xstream Codes
  • Enigma 2
  • And more...

General

• 4k 60 FPS
  • CPU 4 core
  • Flash 16GB
  • GPU Mali-G31MP2
  • WiFi 2,4G/5G MIMO
  • H2.64/H2.65
  • HDMI
  • 100Mbit Lan
  • Optical input
  • Mini USB Service Port
  • SD card reader
  • 1x USB 3.0
  • 1x USB 2.0
  • Bluetooth 4.2
  • Android 9.0
  • Quad-Core Amlogic S905X2 Processor
  • 2GB RAM

Content packaging:

• Dreambox ( DreamTV) Mini Ultra HD IPTV media player
  • RC 20 remote control
  • Twee AAA batteries
  • Power adapter (12V)
  • HDMI cable

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By ariebakker
      Hoi, even een vraagje. Afgelopen weekend een DM920 aangeschaft voor mijn DM7080 .
      Op de DM7080 werkte ik met de open atv 6.3 image in combinatie met CCcam als softcam voor mijn interne Ziggo kaart.
      Deze combinatie functioneerde altijd prima naar behoren.
      Echter met m`n nieuwe DM920 in combinatie met open atv 6,4 image en de CCcam als softcam hapert het beeld op af en toe.
      Dit ligt niet aan het signaal. Is meer dan voldoende. Ook geprobeerd een andere softcam te laden OScam maar hierbij werkt de interne kaart helemaal niet.
      Heeft iemand een suggestie om dit goed werkend te kunnen krijgen?
      Ik heb namelijk weinig zin om de  DM7080 weer terug te zetten.
      Alvast bedankt voor het meedenken.
    • By Boerenjong
      Hallo,

Ik probeer een Dreambox HD 800 voor iemand te flashen met nieuwere firmware. Echter het lukt me niet om de file te flashen. Ongeveer 55 MB . Er komt een melding dat de file te groot is.
      Wat kan ik er aan doen dat het wel zou kunnen lukken

Grtz
    • By pollegazon
      Steeds minder Vlamingen kijken lineaire tv, waarbij o.m. Netflix (van 15 naar 40 %) tot de winnaars behoort.

Ons mediagebruik is al enkele jaren onderhevig aan sterke veranderingen, vooral de manier waarop we naar televisie kijken. Door de komst van digitale televisie en vooral streamingplatformen zoals Netflix, VRT NU en VTM GO, is on-demand televisiekijken alsmaar belangrijker geworden. Dat zorgt er voor dat de klassieke televisiezenders voortdurend uitgedaagd worden zich aan die evolutie aan te passen. Het onderzoeksbureau IMEC heeft de resultaten van de Digimeter bekend gemaakt. Dat is een jaarlijkse studie naar het mediagebruik van de ‘gemiddelde’ Vlaming. En daaruit blijkt maar al te goed dat stijgende belang dat videostreaming in ons dagelijkse leven heeft gekregen. En die heeft niet enkel invloed op televisiezenders, maar ook op telecomoperatoren zoals Telenet en Proximus. Hun aanbod van betaalde digitale pakketten is al enkele jaren aan het stagneren, terwijl Netflix een sterke groei heeft gekend de afgelopen jaren. In 2016 had ongeveer 15% van de Vlamingen een Netflix-abonnement, vandaag de dag zijn dat er al 40%.
      Kabelknippers
      Een verklaring voor het succes van Netflix is vooral te zoeken bij jongere generaties. Een steeds groter deel van jongvolwassenen tussen 25 en 34 jaar kiest er zelfs voor om geen klassiek televisieabonnement te nemen, de zogenaamde ‘kabelknippers’. Dat percentage groeide in 2019 tot 15%. Voor hen volstaat het om enkel een internetabonnement te nemen. Klassieke televisieabonnementen zijn voor hen te duur, en bieden hen niet meer dan dat ze via streamingplatformen kunnen kijken.
      Volgens Lieven De Marez, professor communicatie aan de UGent, is dat veeleer ook een economische keuze. Dat vertelde hij aan VRTNWS. Jongeren groeien vandaag de dag vaak op in mediarijke gezinnen, waar de ouders betalen voor de ‘klassieke’ media, die zij dan vaak aanvullen met abonnementen voor streamingdiensten. Wanneer zij alleen of met hun partner gaan wonen, staan zij plots voor een keuze waar zij allemaal zelf voor willen betalen. Vaak wordt de prioriteit dan gelegd bij de streamingdiensten. Bekijken we het percentage over alle leeftijdsgroepen hen, dan heeft ongeveer 6% van de Vlamingen zijn televisiekabel doorgeknipt.
      Vlaamse Netflix
      Een zeer opmerkelijke evolutie, waar de Vlaamse mediabedrijven zich maar al te bewust van lijken. Het is niet toevallig dat DPG Media, eigenaar van VTM, al lang de ambitie koestert om een streamingdienst te lanceren. Vorige week werd een partnership aangekondigd met Telenet daarvoor. Het streamingabonnement zou worden opgenomen binnenin het Play More-aanbod van Telenet, en een mix van Vlaamse en internationale series en films bevatten. De Marez beweert dat die ‘Vlaamse’ toets uiteindelijk maar bijzaak zal zijn om het platform succesvol te kunnen maken. Een ruim aanbod aan internationale series ziet hij als een belangrijkere factor om te wedijveren met Netflix. Maar uiteindelijk zal het platform vallen of staan door de prijs van de abonnementen. Die mag zeker niet uitkomen boven die van Netflix. De Marez durft dus nog niet voorspellen of het platform van Telenet en DPG uiteindelijk een succes zal worden, maar weet wel dat het hoogtijd was dat de Vlaamse mediabedrijven in actie schoten.
    • By oneones
      Hallo, mijn DM900 met PURE2 image werkt perfect, alleen vraag ik me af hoe ik .MKV, .MP4 bestanden beter kan manipuleren bij het afspelen.
      Het probleem dat ik met deze formaten heb, is dat ik niet kan vooruit- of achteruit kan spoelen, zoals bij mijn standaard opgenomen .ts bestanden.

Iemand een idee hoe dit te verhelpen, eventueel door een andere media player te installeren ?

Bedankt voor de idees,

Gr. Tony
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy