Jump to content
HG5812

Wijzigingen in het Joyne aanbod.

Recommended Posts

Op 14-12-2019 om 17:12, HG5812 zei:

Aanpassingen in het aanbod

valt me wel tegen dat er een oude pdf van het zenderaanbod op hun website staat

hebben het zeker te druk 😜

Joyne reageert razend snel op mijn mail van afgelopen donderdag waarom op hun site nog steeds de zenderlijst van april 2019 staat met verouderde gegevens.
Ik kijk vandaag nog een keer op hun site en daar staat de nieuwe zenderlijst van feb. 2020 al.
Bij Fox 2 en 3 staat nu aangegeven dat ze in HD zijn en nog vele andere veranderingen. BBC First staat er nu bij en ook de vrij te ontvangen BBC World.

Er valt me wel wat op:
Ik had in Totaal TV gelezen op 4 dec.2019 dat Joyne de tv-zenders van alle regionale omroepen naar HD gaat opwaarderen maar in de nieuwe lijst staat dat ze in SD zijn. Zijn deze zenders nog niet in HD of moet dat nog gebeuren?

Zie de nieuwe zenderlijst: https://www.joyne.nl/Zenderoverzicht.html

zenderoverzicht 02-2020.pdf

16 uren geleden, Sprietje zei:

Zijn deze zenders nog niet in HD

Hallo.

Op dit moment worden ze nog in SD uitgezonden.

Ook is Radio 10 nog niet toegevoegd (staat in het zelfde bericht op Totaal TV).

Wel raar dat ze de zender BBC World aan de zenderlijst hebben toegevoegd. Die zit niet eens op een transponder van Joyne.

Joyne gaat dus net als Canal Digitaal zenders op hun lijst zetten die niet in hun eigen zenderpakket zitten. Dat noemen ze pronken met andermans veren.

Ik krijg sinds vandaag  door het beeld van NG  ( National Geographic ) : Neem contact op met uw provider, dit signaal komt te vervallen.

Nergens iets van te vinden !

Wie weet meer ?

Groet aan allen

Op 19-2-2020 om 11:48, Deca zei:

Ik krijg sinds vandaag  door het beeld van NG  ( National Geographic ) : Neem contact op met uw provider, dit signaal komt te vervallen.

Nergens iets van te vinden !

Wie weet meer ?

Groet aan allen

Vandaag 20 feb 2020 is die tekst weg : wie mag ik hier voor bedanken ?

• Haha 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Skoopy
      Ik krijg geen EPG meer binnen van Joyne.  De Vrt zenders geven nog informatie tot vannacht.   Ik zie geen EPG op alle andere Joyne zenders (Vlaamse en Nederlandse).  Ik heb een Belgisch abonnement.
      Ik zie wel EPG op andere zenders op de Eutelsat 9.
      Stellen anderen dit ook vast?  Dan moet ik Joyne op de hoogte brengen, tenzij anderen dat al hebben gedaan.
    • By willem269
      Ik heb een heel andere vraag maar weet niet waar te stellen. Onze Rebox  8220HD S-PVR lijkt maar op 'één tuner te werken. Dat, nadat ik hem een keer opnieuw heb moeten instellen omdat hij het niet meer deed. Kan het zijn dat ik maar één tuner heb geactiveerd?

Het tweede punt is dat de pvr zich elke nacht uitschakelt. Als ik 's avonds de tv uitzet, kom ik de volgende ochtend binnen en brandt het rode lampje voor op de Rebox. Na een druk op de aan-uit schakelaar start hij dan weer op.
      Eerder bleef hij gewoon aan zo lang ik hem niet handmatig uitschakelde.
      Heeft iemand een idee?
    • By ebhoorn
      Ik ga - na meer dan 2 decennia FTA bekeken te hebben - een vakantie abonnement van Joyne aanschaffen: zo heb ik ook Nederlandstalig aanbod in de caravan en....ik hoef mijn Travelsat UFO niet te vervangen door een geval met een grotere diameter.

Nu is het aanbod van Joyne Vlaanderen aantrekkelijker voor mij dan de travel Lite variant van Nederland: Canvas en Één zijn inbegrepen en op het getetter van RTL-x zit ik niet te wachten. Nu kan ik bij een Nederlanse dealer zowel een vlaamse als Nederlandse CI+ module aanschaffen. Zijn er beletsels om de Belgische variant (en abonnement) aan te schaffen? Vindt er een controle op vestigingsadres plaats?

Dank!
    • By Erla
      Ik ben mij een beetje aan het verdiepen in het sat aanbod.
      Op heden heb ik een VU+ uno4K SE + een kaart van TVV.  Mijn enige probleem bij TVV is dat ik altijd 2 satellieten moet ontvangen, waaronder ook Astra 3, de welke in Spanje toch moeilijk te ontvangen is. Daarenboven begin ik er wel een beetje tegen op te zien om een dergelijk grote schotel te moeten meesleuren op camping.
      Vandaar dat Joyne mij een aantrekkelijk alternatief lijkt.
      Alleen zit ik verveeld met die CI module.  Als ik het goed begrijp kan ik daarmee tot 4 zenders decoderen, echter op voorwaarde dat ze op één transponder zitten, wat mijn opname mogelijkheden onmiddellijk beperkt, zelfs al gebruikt Joyne er maar 3.
      Ben ik juist in mijn redenering of zie ik iets over het hoofd?
    • By RickB
      Ik woon in Spanje en kijk tv via CD. Nu denk ik er over om Joyne te nemen.  Meer omdat de betere voetbalwedstrijden op Fox 2 worden uitgezonden en CD steeds duurder wordt.
      Fox 2 is bij Joyne beduidend goedkoper. Maar door dit forum zie ik door de bomen het bos niet meer.
      Gaat Joyne wel door?
      Heeft het wel beter beeld en geluid zoals ze beweren?
      Heeft Joyne ook een app?
      Doe ik er goed aan om over te stappen?

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy