Jump to content
Sign in to follow this  
Jan Ambers

Melding: "GBOARD is gestopt"

Recommended Posts

Plots krijg ik op mijn Lenovo tablet: "Gboard is gestopt: melden/OK"

kan tablet niet meer gebruiken ????

Hoe los ik dit probleem op?

- Ga naar Instellingen, Apps, Gboard

- Tap onderaan op App-details

- Als de knop Updaten zichtbaar is dan Updaten

- Anders scroll naar onderen, gerelateerd, en installeer b.v. SwiftKey

- Instellingen, Talen en Invoer nieuw toetsenbord activeren en Gboard uitschakelen

- Probeer nog eens bij Apps, Gboard te updaten

Ik geloof dat heel Internet momenteel vol staat over dit probleem, leuke bug.

Bedankt vr snelle response

Ik heb nu Gboard app (118Mb) en daarin 2 opties: Uitschakelen & NU Stoppen

Geen updateknop zichtbaar en om de x seconden melding Gboard is uitgeschakeld

Optie standaard openen: geen standaardwaarden ingesteld

@Penthe 

is tot vandaag gebruikt zonder extra installaties/downloads ????

heb geen update key voor Gboard

Kan niks meer aanvangen met die tablet, altijd Gboard is gestopt  GRRRR

Iemand schrijft dat hij het opgelost heeft door Gboard te uninstallen en dan via een pc weer weer te installen met een sideload. Of dat bij jou gaat helpen? Maar het is te proberen natuurlijk. Een andere oplossing aangegeven is om je tablet voledig te resetten maar dan moet je naderhand wel weer alles configureren en je apps terug installen wat vervelend is.

Ja apps worden toch automatisch terug geïnstalleerd.

Tenzij ze niet meer in de playstore aanwezig zijn.

Kan je geen vorige versie instaleren.

Het komt me bekend voor van mijn vorige tablet, maar das lang geleden. Had met Google te maken dacht ik

Mvg

Edited by jeevanhoof

Probleem opgelost????

aangezien Gboard was uitgeschakeld, heb ik het in de apps ook uitgeschakeld....

terug opgestart en tablet loopt als tevoren?????

Als het werkt dan werkt het maar zou toch nog een beetje doorzoeken anders krijg je het probleem misschien terug, maar het zou ook best kunnen dat bij een volgende update van GBOARD het probleem verholpen is aangezien je niet de enige bent. Als je op Google zoekt zie je dat dit euvel ook al eens eerder is voorgekomen een aantal jaren terug.

Is m'n vrouw haren tablet, en ze heeft niks verkeerd gedaan, zoals altijd!!!!

Zoek maar hoe ze tot dit resultaat kwam!

Ik verzeker je ze haalt alle bugs uit een programma!

Mijn vrouw doet het zelfde wat niemand plat krijgt op de computer of tablet krijgt ze plat ongelovelijk maar waar, zelfs de mac moet er per week meerdere malen aan geloven ook deze gaat plat :) Maar nogmaals als het nu werkt prima dan hopen op snel een update van GBOARD want dat is toch een onderdeel van Google Android.

• Haha 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By iamsander
      Met de Dream Player app kan je je bouqetten van je ontvanger ook zien op de app via mobiel.  

Het kijken van zender op je mobiel gaat prima alleen als je op het chromecast symbool klik en stream naar je tv krijg je op de tv enkel het chromecast symbool (zie bijlage) en op je mobiel ook groot het chromecast symbool (zie bijlage).  Op een gegeven moment komt in beeld .. video cannot be played (zie bijlage) en als je dan op details klik krijg je het gene wat je ook in bijlage kan zien.

Wat gaat er verkeerd?

Als ik bv via Ziggo en TV Vlaanderen app op mobiel kijk en dan dream naar mijn tv via chromecast gaat het prima.  Netflix gaat ook prima.  Via de PLEX app waarvan ik via mijn server dingen kan kijken werkt ook gewoon prima.

• By Psychosammie
      Is het al iemand gelukt alle chats van IOS naar Android over te zetten?

Er zijn wel wat App'jes maar die zijn bijzonder dubieus als je de reviews leest.
    • By ton2207
      Begin deze week hebben we Android Q (10) geïnstalleerd via een push van Samsung. Het betreft twee Samsung toestellen S10+. Een van de toestellen liep vrijwel meteen tegen een foutmelding aan:

/proc/self/net/dev: open failed: EACCES (Permission denied)

Hierbij is het volgende fenomeen: Na opstarten werkt Google Chrome even, totdat na een halve minuut of zo deze foutmelding verschijnt. Er kan dan niet meer worden geïnternet via de Google browser, Firefox en de Samsung browser. Zoeken via Google, mail etc. werkt allemaal wel.

Het tweede toestel deed het goed tot een herstart gisteren, toen trad exact hetzelfde fenomeen op. Het lijkt op een rechten probleem ergens in de telefoon/software. Meteen na opnieuw opstarten werkt alles, even later (blijkbaar al er een proces ergens begint) komt de foutmelding.

Wat ik al gedaan heb is Google Chrome cache geleegd, opslag geleegd - dit ook voor Play Store en play Services (wat oplossingen die ik op internet vond voor een dergelijk iets). Verder ben ik van alle apps op de telefoon de rechten en toestemmingen nagegaan en alles op OK gezet. Dit hielp niets, helaas.

Ik zal de vraag ook uitzetten bij Samsung (via hen komt de software binnen). Mocht ik antwoord krijgen dan horen jullie dat natuurlijk. Voor nu... iemand enig idee wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor meedenken.
    • By satje4U
      Hoi
      Video en audio casten via chromecast  gaat probleemloos. Maar ik vroeg me af of ik bijvoorbeeld de digitale krant ook kon casten.
      Tot nu toe kom ik niet verder dan audio, video en foto's.
      Is het mogelijk en zoja hoe?

satje4u
    • By Crazy Sat
      Hello , reeds een ganse week wordt op de smartphone van mijn vrouw twee à driemaal per dag een bericht via sms een bericht van City Cards ontvangen. Met het bericht te verwijderen staat het niet meer in de lijst. Is wel héél vervelend . Bovendien hoe komt het dat enkel mijn vrouw hiervoor wordt lastig gevallen en op mijn smartphone niet ? Kan ik eventueel dit nummer blokkeren ?
      Beiden hebben we een Sony Experia.
      Hierbij een screenshot van dergelijke berichten :

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy