Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
robert1968

Ontvanger valt steeds uit.

Aanbevolen berichten

Hallo, ik probeer ontvangst te krijgen met een satelietschotel een een canaal digitaal ontvanger (sat 801 m7 ). De schotel staat in de achtertuin op ca. 2 mr. hoogte. Ik heb ontvangst maar deze valt elke ca. 5 seconden weg. Hoeveel procent ontvangst en kwaliteit moet je hebben op de zoekfunctie van de ontvanger? Ook als de coaxkabel eruit is valt de ontvanger steeds weg. Kan het dat deze kapot is?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt i.d.d. op een ingestorte voeding (redelijk standaard bij dit apparaat). Even testen met een 12V 2A adapter. Werkt hij dan weer dan heb je mazzel. Zelfde fout: in de kliko ermee en een échte ontvanger kopen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die voeding heb ik ook al eens voorbij zien komen, Canaldigitaal heeft toen een nieuwe voeding opgestuurd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het eerste wat je moet doen bij deze ontvanger is de voeding vervangen bij problemen.Ook DSR8141 heeft hier last van. +-20€ en draait weer als nieuw;

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen