Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
dreamboxzrend

m3u - playlist: NL/BE 25-12-2019

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door satje4U
      Hoi

Overal kom ik converters tegen die kanalen lijsten omzetten naar M3U. Echter ik heb een Nvidea Shieldd TV gekocht. Nu heb ik lijsten in m3u format nodig.
      Ik heb enigma2 kanalenlijsten in mijn Gigablue ontvanger zitten, folder Enigma2. Ik zoek nu een manier om die kanalenlijsten om te zetten naar M3u.
      Iemand een oplossing?
    • Door peterksr
      hallo ik ben sinds kort in het bezit van een MacBook 2017 en hier staat een app op genaamd GSE Smart IPTV.
      tevens ben ik in het bezit van een smart tv van samsung is een curve tv die al een paar jaar oud is.
      nu heb ik begrepen dat hier door samsung de iptv apps uit de store zijn verwijderd.
      is het nu nog mogelijk om deze app op een andere manier te installeren b.v. via een USB Stick en zo ja hoe doe ik dat.
      teven zou ik willen weten hoe je de m3u file in zo een programma krijgt mat op de Samson tv staat
      de volgende mogelijkheid zou volgens mij streamen vanaf mijn MacBook weet iemand wat ik daar voor nodig zou moeten hebben.
      veel vragen maar ik ben helaas een leek in deze.

alvast bedankt voor jullie antwoord.

gr Pete
    • Door max
      Hoi,

Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad.

Ik was met de vrije dagen een beetje aan het stoeien met het volgende. Ik heb een Samsung smart tv gekocht welke mooi aan de muur hangt zonder dat je kabels kunt zien. Nu wil ik om die reden geen box daar plaatsen, omdat je anders deze box zal zien. Ik heb ergens anders al een TV (andere samsung smart tv) aangesloten via een zgemma kabel box (single tuner met OPENPLI 7.1). Nu heb ik gelezen dat je met een iptv app de stream (m3u) kunt inlezen in een iptv app op de andere Samsung TV. 

Dit heb ik gedaan, ik heb de m3u8 file via openwebif gedownload en ingeladen in de iptv app, ik heb smart iptv gebruikt hiervoor. Maar het werkt alleen goed op een aantal zenders, waaronder de film(net) kanalen. Ik denk dat het komt omdat ik een single tuner box heb en je hiervoor een dual tuner kabel box nodig zult hebben, klopt dit? Wat ik raar vond is dat ik dacht dat ik alleen de kanalen zou kunnen streamen die zich op dezelfde freq bevonden als waarop de zgemma was afgestemd. Maar dit is niet zo, ook al switch ik naar andere kanalen op de zgemma box, ik kan altijd dezelfde (beperkte) kanalen blijven streamen via de app. Het werkt overigens supergoed (de kanalen die ik kan streamen dan). De andere kanalen (bijvoorbeeld NPO 1 HD, RTL4 HD) laten wel beeld zien, maar het is een stilstaand beeld en het "laadt" niet door, maakt ook niet uit hoelang je het laat staan om te connecten. 

De vraag waar ik naar op zoek ben is, heb ik nu iets verkeerds gedaan of heb ik gewoon een dual tuner kabel box nodig? Ik wil niet zomaar investeren in een dual tuner box, vandaar mijn vraag. Heeft iemand hier ervaring mee die mijn vraag kan beantwoorden? Ik hoor het graag!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid