Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag bij de Google store een home mini besteld om iemand cadeau te doen. 

Maar nu las ik dat er door een update van Google de home mini niet meer werken en soms worden vervangen onder garantie

Er schijnt een nieuwe update te zijn uitgeleverd

Nu is mijn vraag heeft iemand deze al geïnstalleerd en moet ik voor de zekerheid de mini nog niet laten gebruiken

Mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Con
      Ik heb het eenvoudig gehouden. Heb de weersafhankelijke regeling van de ketel gebruikt
      en stuur de ketel aan/uit op de digitale IO.
      Op het moment dat er ergens in huis warmtevraag is volgt de ketel modulerend de
      buitentemperatuur. (dit alles met Domoticz)

Wat ik totaal niet onder controle heb is de grote hysterese in de 6 vertrekken met
      vloerverwarming maar neem ik voor lief, dan maar een overshoot.

Heb wel een omvormer naar USB en hang daar wel eens een laptop aan maar
      verder doe ik er niets mee.
    • Door Con
      Vandaag de Shelly plug S en de Shelly dimmer binnengekregen.

De plug S inmiddels geïnstalleerd met echt 2 vingers in mijn neus.
      Oké, wel gebruik gemaakt van een Shelly account maar toch.
      Schakelen en afname meten, waanzinnig (klein) dingetje.
      Ofwel, een aanrader.

Dit weekend met de dimmer aan de gang, ben benieuwd hoe
      deze met 230Volt led's omgaat. Wordt vervolgd.

'Tis winter, echte een periode om weer eens lekker met
      Domoticz verder te gaan.
    • Door Psychosammie
      Voor de liefhebbers. Ik kwam voor mijn Homey de lampen van Innr tegen. Ze zijn compatibel met Hue en een stuk goedkoper. Op YouTube zijn diverse tests te vinden. Doe er je voordeel mee.

En nee, ik heb geen aandelen.
    • Door Con
      Maanden draait een ESP-Easy op een vast IP-adres, ingesteld in de ESP zelf.

Sinds ik een nieuwe router heb komt deze niet meer voor. Maar daar gaat
      het NIET om.

Hoe kan ik nu de ESP opnieuw benaderen opdat ik de configuratie kan
      aanpassen. Moet namelijk de ESP vertellen dat hij naar een accesspoint
      moet kijken en NIET naar mijn router. (denk dat daar 't probleem zit)
      Dus, hoe kom ik in de ESP?
    • Door Psychosammie
      Geïnspireerd door het slimme huis filmpje op Hardware.info heb ik besloten mijn eerste stappen te zetten in de wondere wereld van domotica.

Ik heb een Google Nest hub (met gratis Google home mini) en een Homey (met gratis Scene controller) aangeschaft. De achterliggende reden is dat mijn partner door MS niet alles meer even makkelijk kan doen. In de toekomst denk ik dus aan bedienbare gordijnen en zonwering. Om te beginnen wil ik beide apparaten eerst los van elkaar gebruiken. De Homey laat ik dan mijn klikaanklikuit schakelaars en dimmers bedienen. Daarnaast heb ik nog een Fibaro bewegingscensor.

Ik wil vooral in één keer goed beginnen vandaar deze vraag.
      De Google apparaten draaien op een Google account. Die hebben we natuurlijk beiden. De vraag is echter of het niet handiger / verstandiger is om voor het hele domotica gebeuren een nieuw Google account aan te maken? Een huis account zeg maar.

NB: Het gaat hierbij niet om privacy. Door je IP adres weet Google evengoed wel alles aan elkaar te koppelen.

Iemand hier ideeën over?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid