Jump to content

Recommended Posts

....en uiteraard aanvullend de vraag met hoeveel kaarten?

Lang geleden heb ik begrepen dat je met oscam maximaal 8 zenders tegelijk kunt decoderen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By hcfreak
      Ik was gewend van mijn oude (door Mimisiku vervloekte! 😃) CD M7 tuner een bericht te zien dat ik op een zender afgestemd had waarvoor ik geen abo had.
      Dit kom ik niet tegen met mijn VU+ Openpli (waar ik overigens erg tevreden over ben)

Mijn vragen: hoe zie ik dat ik geen beeld heb omdat ik niet betaald heb en hoe zie ik dat ik geen beeld heb omdat de zender om dat moment niet uitzend
      (dit laatste wellicht omdat je dan geen blauwe balk ziet als je de pijl onder de OK knop op je remote klikt)
      Afstemmen mislukt krijg je alleen te zien als je zender lijst niet in orde is of ook door slechte ontvangst condities (zware storm)?

bij voorbaat dank!
    • By Robbieuutgrun
      Hallo,

Ik ben al jaren tevreden gebruiker van een VU+ solo en duo. Ik weet niet of er meerdere gebruikers zijn met dezelfde ervaring, maar over het algemeen heb ik het idee dat de tuner van de Solo beter/stabieler is dan die van de Duo. Offtopic misschien, maar mogelijk heeft het iets met m'n probleem te maken.

Ik heb problemen met het vinden van zenders op de Vu+ Duo. Waar ik met de Solo de zender wel vindt lijkt het alsof op deze Duo verschillende zenders worden verwijderd na een volledige zenders-zoek-actie . De instellingen van zowel m'n solo als duo zijn gelijk. Ik gebruik de DiSEqC A/B/C/D tunerconfiguratie (19/23/28/13) op beide. V.B. De stappen die ik op beide nieuwe images, schone lei, volg zijn;

- Installeren van de Henksat 19/23/28/13 zenderlijst
      - Volledige zender-zoek-actie

Bijvoorbeeld in de NL zenderlijst zijn nu zenders als Ned 1/3 (2 = er wel) en zenders als Film1/2etc. verwijderd. Deze zijn bij 'alle zenders' ook niet te vinden.

Op de solo soortgelijk gedrag, overigens niet in de NL zenderlijst, maar als ik vervolgens bij alle zenders zoek vindt ik de (werkende) zenders gewoon.

* Ik heb de Tuner A inmiddels uitgeschakeld en ben om e.e.a. uit te sluiten, overgestapt op Tuner B. Ook dit helpt niet.
      * Ik had op beide nog een zelfde oude image staan (Pli Image 2018/11). Zelfde gedrag. Op de solo is deze overigens nog geinstalleerd. De Duo heb ik inmiddels voorzien van PLI 7.2. 2020/02
      * Ik heb daarnaast geprobeerd om ALLE bestanden in de /etc/enigma2 en /etc/tuxbox te kopieren van Solo naar Duo, vervolgens geboot. Ook dit gaf geen resultaat en dezelfde uiting, namelijk missen van verschillende zenders.

Kortom... Een hoop geprobeerd maar ik kom d'r niet uit. Ik hoop dat de omschrijving uitgebreid genoeg is om misschien nog wat tips/trics of mogelijk oplossingen aan te dragen?

Greetz...

• By hcfreak
      Ik zie op mijn display van de Uno 4k SE alleen bij maar een enkele zender het zender logo erop staan. Bij de meeste zenders (die wel allemaal en beeld geven!) blijft het display zwart
      (alleen de  balk onderin geeft info). Waar moet ik dit zoeken? Geen idee of je bij alle (de meeste) zenders het logo mag verwachten in de display.
    • By hcfreak
      Heb een  1GB externe HD disc aan mijn sat monster hangen (FAT 32 geformatteerd). Als ik hem aansluit geeft hij automatisch aan dat er niets opstaat, hetgeen klopt.
      Druk ik op de rode opname knop dan verschijnt de melding: geen HD gevonden of de harde schijf is niet juist geformatteerd.

Kan het ding kapot zijn? Ik heb hem ook op mijn nieuwe iMac aangesloten om te checken en dat was ook problematisch. Met schijfhulp programma (EHBO) liep hij vast.
      Daarna naar een windows laptop gegaan. Op deze laptop werd de ex HD herkend en de bestanden getoond die erop stonden en die ik op de Windows laptop heb verwijderd.
      Zou graag een advies krijgen voordat ik een nieuwe HD koop voor mijn VU+ 
    • By theboyk
      Heren,

de nieuwste versie van Tivusat is de CI module Tivusat 4K
      Deze hebben we afgelopen week binnen gekregen.
      Werkt prima op smart tv alleen de Vu+ Zero met Openpli 7.2 geeft de melding dat deze kaart niet ondersteund word.

Zijn er andere images waarop deze CI module wel werkend gemaakt kan worden?
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy