Jump to content
D.Quijote

Formule 1 in 2020

Recommended Posts

31 minuten geleden, Sprietje zei:

Mercedes zegt nee tegen bijzonder Formule 1-plan met sprintrace

was te verwachten.....gek dat Ferrari nog niet gesproken heeft

Ferrari is uiteraard voor. De enige reden waarom Mercedes tegen is, is omdat de 7e kampioenschap van Lewis in het geding kan komen.

Nou, ik ben bij voorbaat al voor als Lewis dit keer geen kampioen gaat worden.

Dus de Formula Clown komt eraan. Starten in omgekeerde volgorde, de helft moet achteruit rijden en pet lot krijg je een caravan eraan gehangen. 

Dat bestaat dus al en heet Formule E :D

Komt het oude presentatie team van Top Gear terug?

Wordt tijd voor een achteruitrij-wedstrijd of een caravan erachter.

Zijn er geen andere topics om negatief te gaan doen?

Voor elke sport bestaan er liefhebbers en hoe vreemd genoeg het klinkt, ook voor de Formule 1 dus verpest het nou niet voor een ander.

Formule 1 is een soort van 'soap'. Het verhaal er omheen is vaak net zo spannend als de race zelf.

Zelfs vrouwen zijn steeds vaker fan van de Formule1.

Wel, maar de F1 is geen soap maar echt en beter dan elke soap. Maar de huidige eigenaren willen de boel veranderen in een soort Disney familie entertainment show, en tijdens dit procces alle traditie afbreken.

Maar ik wil geen gladde amerikaanse braakshow, maar het echte leven........Die Yanks vinden gridgirl not decent. Maar mocht er ooit een coureur dood uit zijn wagen getrokken worden? Niets laten zien en een Pampers reclame in de plaats?

Tja, daar heb je wel een goed punt. Daar moet ik je wel gelijk in geven.

...maar ja, Amerikanen he.. geld geld geld... Bedrijven opkopen, uitzuigen en de restanten lozen..

Het artikel zal een geromantiseerd stukje journalistiek zijn, maar dat neemt niet weg dat ik het geweldig vind en vol verwachting uitkijk naar de eerste race! 🤩

ongekend is superlatief

een test is nog geen wedstrijdduur

hoop voor hem dat er bij de hervatting van de F1 wel wat uit komt in positieve zin dat wedstrijd gerelateerd is

hoop doet leven

Hij test dus alvast zn toerenkoekblik voor als hij oud en te traag is, slimme gast :D

Ferrari komt voor de Grand Prix van Oostenrijk met een nieuwe motor die 15pk extra levert en 0,2-0,3 sec. tijdwinst per ronde op moet leveren.

Dat is toch wel opmerkelijk als de fabrieken dicht zijn geweest..

1 uur terug, drz zei:

Dat is toch wel opmerkelijk als de fabrieken dicht zijn geweest..

Zullen ze al die tijd dan met een fabrieksmotor gereden hebben?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Con
      Ik heb een Meriva van 5 jaar oud en deze heeft een usb aansluiting
      alwaar ik gebruik van maak voor wat betreft muziek.

Ik had eigenlijk verwacht dat deze aansluiting ook mijn audiobestanden
      kon lezen en draaien van mijn smartphone.

Of mis ik iets? Althans ik kreeg er geen geluid uit.
    • By ronaldsl
      Mijn LG TV zit sinds gisteravond in bevroren toetstand. Hij staat op 1 beeld, gelukkkig wel Teletubbies maar geen geluid. Ik kan niet zappen.ook aan en uit zetten op normale manier lukt niet. Rechtsonder in staat continue het kleine spijkertje. TV is verder aangesloten op originele KPN modem en decoder. Dezen al keer.op keer gereset.

Wie heeft een idee ?
      Wie weet waar geheime toetscombinatie AB staat ?
      Zou ik een fabrieksreset kunnen doen, en hoe ??

Groet Ronald

• By ronaldsl
      Wie heeft er verstand van het configureren van wee maal Gmail.com account, mag ook 1.. de Pad as deze week opgeschoond door IMac winkel.Zou kunnen via TeamViewer.
      Reacties ?
    • By Timm1983
      Hallo allemaal,
      Als vrijgezel wou ik eens weten hoe de rest van de vrijgezellen mannen (25 - 40 jaar) te werk gaat nu, om toch misschien eens de vrouw te kunnen ontmoeten.
      Ik ben het bijna meer dan beu, al jaren loop ik rond als een heilige, ik voel me maar net voor één ding nog goed en dat is werken.
      Maar naast werken heeft een mens toch ook nood aan een partner en wat liefde.
      Begin dit jaar was ik lid op relatieforum maar dit is per 1/7 gestopt, dus sta ik zo een beetje mooi in de kou en wou ik eens polsen bij de vrijgezellen mannen onder ons hoe zij zich voelen of wat ze doen of wat ze al ondernomen hebben om toch maar een vrouw te leren kennen.
      Als ik zoek op google naar gratis datingsite's dan moet ik uiteindelijk toch betalen om berichten te sturen, ze bedoelen misschien gratis registreren?
      Uiteindelijk heb ik niet zo'n goede ervaringen met datingsite's en heb ik er niet zo veel geduld voor, uiteindelijk draait het toch op niks uit.
      Of weet iemand een ander forum over liefde en relaties?
      Alvast bedankt
      Timm1983
    • By kwetal
      Dit forum is leuk en nuttig. Mijn dank voor de vele bijdragen die tegen "liefdewerk oud papier" geleverd worden.

Nu wilde ik gisteren wel wat doneren. Maar om te beginnen ben ik allergisch voor paypal. Heb ik een keer moeten gebruiken omdat er geen alternatief was. Sindsdien blijft het mijn mailbox maar bestormen met phishing achtige mededelingen.

Goed, deze site is belangrijk. Daarom toch maar over mijn bedenkingen heengezet. Moet je meteen de ziel en zaligheid van je CC gegevens weer aan ze afgeven.... Maar toen mijn initialen (zoals letterlijk op mijn CC vermeldt) niet als geldige voornaam geaccepteerd werden, heb ik definitief afgehaakt.

In gedachten blijft ik dit forum supporten. Daar moeten jullie het helaas mee doen. Mocht er eens een andere manier komen, stuur maar een pm.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy