Jump to content
Sign in to follow this  
MrDish

polarwandler ?!

Recommended Posts

kwam tijdens het Surfen op het internet dit tegen.

wat mag het precies zijn.

jullie techneuten weten dat vast wel.

Mvg

satu-qwer _Bild6_qwer.jpg

Een C band lnb met 2 servo motoren geschikt voor Lineair en circulaire ontvangst , met optimale skew instelling dus .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Con
      Ik ben bezig om huis te houden rondom mijn woning.
      2 terrassen ga ik voorzien van keramische tegels 800x800, niet spannend verder. De keuze is reuze.

Maar nu de oprit. Alleen Schellevis heeft tegels van 800x800x100 welke geschikt
      zijn voor normaal autoverkeer. Echter vind ik deze niet mooi, dus klaar.

Dus op zoek naar alternatieven en er zijn 2 varianten, een epoxy grindvloer op beton
      aanbrengen hetgeen peperduur is of beton met een print in diverse kleuren.

Nu mijn vraag. Wie heeft met één van beide ervaring?
    • By ceesv
      Vanavond wordt een nieuwe generatie bemande ruimtevaart gelanceerd.

Wanneer de lancering lukt is het vaartuig korte tijd na de lancering te zien in onze contreien.

Hier een live stream.

• By pirrewit
      De opbouw Doos  stopcontact met penaarde heeft een porselein binnenwerk en dat is om onbekende reden gebroken en geeft soms storing.
      Kun je deze doos vervangen zonder evenwel de stroom van het stopcontact te halen.? Een snuggere installateur heeft bij de zekering van de stopcontacten ook het alarm aangesloten en dus telkens wanneer ik de stroom uitschakel gaat het binnenalarm af met een 220 volt stroompanne.
      Ik ben geen held in elektriciteit maar kun je de doos met stroom erop vervangen door de aarde ,de nul en de stroomdraad los te maken zonder kortsluiting?

• By Drs. IJzerbout
      Dit is weer even lachen. Eén of ander nobody hacker-tje, waarschijnlijk uit Nigeria, wil mij even afpersen met het onderstaande email.
      Het paswoord wat ie zegt te weten is inderdaad juist maar gebruik ik al 20 jaar niet meer. (Heb het hieronder met xxxx vervangen)

Ik heb uiteraard onmiddelijk US$ 2000 in bitcoins overgemaakt want ik ben me totaal de pleuris geschrokken.   😅

Ik heb me weer prima geamuseerd en wil het hier posten mocht je ook deze troep ontvangen.
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      I do know, xxxx, is your password.
      I need your 100% attention for the the next twenty-four hrs, or I will make sure you that you live out of shame for the rest of your life span.
      Hey, you do not know me. However I know just about everything about you. Your facebook contact list, smartphone contacts along with all the digital activity in your computer from previous 164 days.
      Including, your masturbation video footage, which brings me to the primary motive why I am writing this specific e mail to you.
      Well the previous time you visited the adult material online sites, my spyware ended up being triggered inside your personal computer which ended up saving a beautiful video footage of your self pleasure play by activating your web camera.
      (you got a really odd preference by the way haha)
      I have the entire recording. If, perhaps you think I am fooling around, just reply proof and I will be forwarding the recording randomly to 10 people you're friends with.
      It could be your friends, co workers, boss, mother and father (I don't know! My system will randomly pick the contact details).
      Would you be able to gaze into anyone's eyes again after it? I question that...
      However, doesn't necessarily have to be that way.
      I'm going to make you a one time, non negotiable offer.
      Purchase $ 2000 in bitcoin and send them to the below address:
      137Dy4dMCX6xeWZEi*QodDCWoAmQf54rgZC
      [CASE sensitive so copy & paste it, and remove * from it]
      (If you do not know how, look online how to purchase bitcoin. Do not waste my important time)
      If you send this 'donation' (let's call it that?). Immediately after that, I will vanish and never ever make contact with you again. I will get rid of everything I have concerning you. You may very well continue living your current normal day to day life with absolutely no stress.
      You have 1 day to do so. Your time starts off as quickly you read this email. I have got an special code that will alert me once you go through this mail so do not try to play smart.
    • By Con
      Het komt nog al eens voor dat ik willekeurig ineens een
      venstertje te zien krijg met "In winkelwagen".

Soms in een browser, ook in bijvoorbeeld Excel of
      een ander programma.

Wie weet wat dat daar de oorsprong van is?

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy