Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
michaelangelo

Dvd speler icm dm 7020 hd

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi hoi,

Ik heb mijn moeders oude dm7020 hd enige tijd geleden vervangen door een andere. Nu was ik laatst bij haar en deed het klepje van de box open en zag een soort van een plaatje. Is het mogelijk om een dvd slim hier in te bouwen? Mijn 8000 heeft een soort gelijke plaatje gehad en dat was idd voor een interne dvd speler.

aangepast door michaelangelo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan zijn dat ik nog nergens zo'n inbouw heb gerealiseerd gezien, maar je kunt die DVD's ook op de HDD zetten/kopiëren en eenvoudig afspelen

hetgeen natuurlijk vele male makkelijker is voor "moeders" middels de newnigma menu's die ze al kent

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door michaelangelo
      Voorheen maakte ik gebruik van FTPOnTheGo Pro, een betaalde app, maar werkte goed. Ik kom ermee nog altijd in mijn dm 8000, maar helaas niet met mijn dm 920. Waar het aan ligt weet ik niet. Maar goed. Zijn er nog andere ftp apps die erg goed werken icm een linux box. 
    • Door schapi
      na update geeft dreamstreame2  error http500. ip staat goed alles in config lijkt in orde, prog wat goed werkte doet niets meer ook na een nieuwe install, wie weet hier iets over

• Door michaelangelo
      Ik probeer hier een dreambox 520 in rescue mode te krijgen om een andere image te zetten, maar wat ik ook probeer het wil maar niet lukken. Ik heb zelfs geprobeerd om het via telnet te doen. Ik ben er bekend mee, want beschik over een dm 920, dus daar zal het niet aan liggen. Wat kan ik nog meer doen? 

Telnet / Putty method

1. Copy and paste each line into telnet / putty, pressing enter button after each.

echo "rescue" >> /proc/stb/fp/boot_mode
      reboot

• Door michaelangelo
      Is het mogelijk om het programma Remote stream converter te installeren via ftp. Wordt overigens niet aangeboden in de downloads. Maak gebruik van Dream Elite image
    • Door reginald
      bij opstarten krijg boot 84 en 168.196.7.1vm  linux 3.2 -dm8000 start op en stopt
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.