Jump to content
Sign in to follow this  
peterp

Usb overzetten naar fat32ik hoop dat ik in het juiste

Recommended Posts

Windows format ziet geen FAT32 meer ook al is de stick in FAT32 geformatteerd, het zal enkel NTFS en ExFat laten zien om mee te formatteren, Windows Explorer laat wel zien waar de stick in geformatteerd is. En vergeet ook niet dat niet elke USB Stick goed werkt op elk apparaat zo heb ik sticks die het helemaal niet goed doen met opnames en anderen weer wel.

• Bedankt 1

Ik hou het voorlopig voor gezien MAAR even een zijstraat ,, nu ga ik bijvoorbeeld weer een usb stick kopen maar op de verpakking staat niet vermeld  fat 32, ntfs of ex fat hoe kan ik dat dan te weten komen ????????

2 hours ago, peterp said:

Ik hou het voorlopig voor gezien MAAR even een zijstraat ,, nu ga ik bijvoorbeeld weer een usb stick kopen maar op de verpakking staat niet vermeld  fat 32, ntfs of ex fat hoe kan ik dat dan te weten komen ????????

Op sommige verpakkingen staat wel vermeld waar de stick in geformatteerd is, maar als het grote opslag sticks zijn kun je er vanuit gaan dat het tegenwoordig meestal ExFat zal zijn.

Heb de laatste tijd hier opgelet en nergens staat er op ex fat , fat 32 of ftns en zoals ik al vertelde heb ik een phillips usb stick gekocht 64 GB en er stond nergens op de verpakking of het ex fat/fat32 of nfts was, pas toen ik de usb aansloot op de pc zag ik dat het FAT32 is of had ik een 128 usb moeten kopen ???