Jump to content
iamsander

ET8000 Dream Player app & Chromecast

Recommended Posts

Met de Dream Player app kan je je bouqetten van je ontvanger ook zien op de app via mobiel.  

Het kijken van zender op je mobiel gaat prima alleen als je op het chromecast symbool klik en stream naar je tv krijg je op de tv enkel het chromecast symbool (zie bijlage) en op je mobiel ook groot het chromecast symbool (zie bijlage).  Op een gegeven moment komt in beeld .. video cannot be played (zie bijlage) en als je dan op details klik krijg je het gene wat je ook in bijlage kan zien.

Wat gaat er verkeerd?

Als ik bv via Ziggo en TV Vlaanderen app op mobiel kijk en dan dream naar mijn tv via chromecast gaat het prima.  Netflix gaat ook prima.  Via de PLEX app waarvan ik via mijn server dingen kan kijken werkt ook gewoon prima.

(Weet niet precies wat de juiste topic is)

20200209_174404.jpg

Screenshot_20200209-174225_dream Player.jpg

Screenshot_20200209-174236_dream Player.jpg

Screenshot_20200209-174316_dream Player.jpg

hoeveel tuners had u?

het staat er in engels duidelijk bij waar het aan schort!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By iamsander
      Met de Dream Player app kan je je bouqetten van je ontvanger ook zien op de app via mobiel.  

Het kijken van zender op je mobiel gaat prima alleen als je op het chromecast symbool klik en stream naar je tv krijg je op de tv enkel het chromecast symbool (zie bijlage) en op je mobiel ook groot het chromecast symbool (zie bijlage).  Op een gegeven moment komt in beeld .. video cannot be played (zie bijlage) en als je dan op details klik krijg je het gene wat je ook in bijlage kan zien.

Wat gaat er verkeerd?

Als ik bv via Ziggo en TV Vlaanderen app op mobiel kijk en dan dream naar mijn tv via chromecast gaat het prima.  Netflix gaat ook prima.  Via de PLEX app waarvan ik via mijn server dingen kan kijken werkt ook gewoon prima.

• By Yugo
      Hallo Luitjes,

Ik probeer een nieuwe image te installeren op mijn ET8500. Nadat het Logo verschijnt krijg ik de instel mogelijkheden allleen als tekst.
      Wat doe ik verkeerd? Gebeurd bij diverse images.

Paul
    • By Orgeldandri
      Update naar OpenPli 7.2 gedaan.
      Is wel gelukt, maar ik denk dat de softcam weigert om tv Vlaanderen te decoderen. Oscam.
      Ik zat onder 7.1 die wel werkte.
      Elke nacht een backup op de aan de ontvanger gekoppelde harde schijf, maar die backup is niet te vinden....
      Oplossing?
    • By MauriceW2
      Hallo,

Ik heb een raar probleem met mijn Xtrend ET9000. Elke 38 seconden wordt het beeld blokkerig en erg slecht.

Het geluid valt soms ook even weg. Meteen daarna is het weer goed.

En dan weer ongeveer 38 seconden daarna hetzelfde. En zo gaat het maar door.

Eerst verdacht ik dat de LNB's niet meer goed waren of dat de schotel niet meer zuiver gericht stond.

Maar die 38 seconden is raar.

Kan het (weer) een voeding probleem zijn? Dat de spanning voor de LNB's na 38 seconden dipt? Alsof er (weer) een of meerdere elco's niet meer goed zijn?

Ik heb de elco's al eens vervangen. Ook heb ik de complete voeding afgelopen mei vervangen (net een half jaar geleden)

Kent iemand dit probleem?

Maurice

• By Korretje
      Ben ik de enige ?, of hebben er meer last van.
      Automatisch wordt de tijd opgehaald, GMT +1 uur....echter er zit bijna 6 minuten verschil in de tijd.
      De EPG loopt voor geen meter meer.

ligt het aan instellingen bij mij ? of hebben er meer last van.

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy