Jump to content
Sign in to follow this  
guust

reparatie lg 42lw4500 beeld flitst af en toe

Recommended Posts

Mijn lg 42lw4500 heeft tijdens het kijken (verschillende devices) dat het beeld af en toe flitst, naar volledige brightness voor 1 ms zeg maar.

Is dit een bekend probleem? Is hier wat aan te doen? Wat kan ik verwachten? 

Alvast bedankt.

probeer eerst een software update en blijft de klacht ? Dan alle flatcables losmaken,reinigen en weer opnieuw aansluiten

heb ik hier gehad op mijn sony tv ,, ik had per ongeluk hem in de winkelmodus gezet ,die heb ik op uit gezet in het menu en het probleem was opgelost

waarom hij in die modus af en toe flitsend beeld had ken ik je geen antwoord op geven

Edited by blackeyes

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By eekie2
      Ik heb sinds een paar jaar een Schwaiger satellietzoeker, waarmee ik zeer tevreden ben.Hij werkt nu nog omdat de batterij nog niet leeg is, maar de oplaadplug in het apparaat is losgeraakt, waardoor ik niet meer kan opladen. Ik probeer de omkasting te openen, maar dat lukt niet. Meestal duidt dat erop dat ergens nog een schroef of schroeven zitten. door de plakkers op voor- en achterkant voel ik geen schroeven. Kan iemand me vertellen hoe ik de omkapping zonder schade openmaak?
    • By gerrit801
      Philips tv 40PFL5507H/12 heeft op achtergrond wel beeld maar blijft donker,iemand een tip?
      Ik denk de Backlight.
      Gerrit
    • By mebo870
      Mag ik wat vragen, ik heb hier momenteel de grasmachine van mijn ma in bruikleen staan.

Halfweg het gazon, een kleine plas pauze, wil dat ding niet meer opstarten, enkel een klik te horen.

De stand van het mes wat gedraaid (spoel), geprobeerd en geprobeerd niks, enkel een klik, na een poos start dat kreng ineens toch op.

De eerste verdacht is uiteraard de condensator voor de hulpwikkeling.

Nu vandaag, het maaimes er af gehaald en alles eens open gegooid en die motor start 20 - 30 keer normaal op, dat zou de condensator toch al moeten uitsluiten. Dan was ik aan het denken aan een thermische beveiliging in de motor, maar navraag bij mijn ma blijkt dat die machine soms niet eens op te starten is.

Dan zit er nog een rem op maar geen idee hoe dat in zijn werk gaat.

Met andere woorden dit is weer zo’n randgeval.

Iemand een tip?   

• By Satknooier
      Hallo ,

heeft er iemand misschien een servive manual van Eaw   caz 800 versterker ?

of een link  maar ik heb al veel doorgespit maar kan het nergens vinden.

Groet

Satknooier

• By uncleee
      Mijn tv stond aan ineens beeld op zwart en geluid weg standbij led werk nog afstandbediening werk ook nog enkel geen beeld weet iemand wat het zou kunnen zijn ? 
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy