Jump to content
Sign in to follow this  
MTSAV

Ziggo kaart in VU+Duo 4K welke cam ?

Recommended Posts

Heb nieuwe VU+DUO 4K maar krijg geen beeld met nieuwe ziggo kaart.

als ik oude kaart neem van Home werkt het wel. De Box draait op openpli laatste versie.

heb ccam en Oscam geprobeerd.

Is de kaart al geactiveerd in een originele ziggo box?

CAID van de nieuwe Irdeto kaarten is 0606. Oude @Home is 0602... Even aanpassen in oscam.server.

CCcam 2.3.1 en 2.3.2 hebben IMHO géén ingebouwde RSA meer van Ziggo. Die moet je dus zelf toevoegen in de CCcam.cfg bij CAMKEY en CAMDATA.

Nieuwe Ziggo kaarten (Nagra én Irdeto) worden geactiveerd geleverd. D.w.z. dat de Serial in het updateproces is toegevoegd. Mits correct geïnstalleerde softcam geeft dat meteen beeld. Eigen ervaring bij mijzelf en dochterlief.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By tipje
      Ik wil graag mijn Samsung afstandsbediening van de QE55q60 koppelen aan de mediabox next, heb hem gekoppeld maar de box staat in een kastje eronder.
      Hoe kan ik voor zorgen dat ik het deurtje gesloten kan houden en toch zappen naar de box.?
    • By 5061
      Mijn echtgenote kijkt ZiggoGo op haar iPhone4. Krijgt heel vaak de melding : deze video is momenteel niet bereikbaar. Het beeld gaat vervolgens op zwart. Soms lukt het om de iPhone opnieuw op te starten maar niet altijd. Het gekke is dat ik op 'n andere kamer op de iPad wel naar dezelfde zender kan kijken en geen enkele storing of uitval heb. Heeft iemand dezelfde ervaring en wat kan ik eraan doen om het te verhelpen. Mijn dank voor de hulp.
      groeten Leo
    • By ilseonline
      Ik zag net een bericht binnen komen dat de onderhandelingen tussen Ziggo en FOX Sports muurvast zitten, dat was te verwachten. 
    • By edbe
      hoe moet je de instelligen doen om Ziggo smartcard op Cccam te kunnen laten draaien
    • By Prawo
      Bij Basis-tv bij mijn schoonouders zijn alle zenders goed zichtbaar, alleen die twee Belgen hebben vooral last van blokvorming.
      Ze hebben alleen Basis-tv, geen internet.
      Wat kan het probleem zijn?
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy