Jump to content
ilseonline

Film 1 gratis voor Ziggo en KPN, Telfort en XS4ALL met TV abonnement, via Canaldigitaal nog geen beeld gezien.

Recommended Posts

die gele toets zal enkel ondertitels geven als er een nederlandstalige film wordt uitgezonden (en dan nog).

de meeste films zijn anderstalig, en daar moeten de ondertitels ingebrand worden.

ik kijk tegenwoordig niet veel meer naar film1 (inderdaad, mager beestje) maar heb wel nog nooit problemen met ontbrekende ondertitels gemerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar waar er bij Film 1 bij mij geen ondertitels te zien waren was de gele toets de oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uren geleden, Jean-Claude zei:

die gele toets zal enkel ondertitels geven als er een nederlandstalige film wordt uitgezonden (en dan nog).

de meeste films zijn anderstalig, en daar moeten de ondertitels ingebrand worden.

ik kijk tegenwoordig niet veel meer naar film1 (inderdaad, mager beestje) maar heb wel nog nooit problemen met ontbrekende ondertitels gemerkt.

Geen ondertitels was niet het probleem, maar het niet synchroon lopen met het beeld, soms een halve minuut te laat. Ik had het gemeld en de laatste dagen niet meer opgemerkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 uren geleden, ceesv zei:

Daar waar er bij Film 1 bij mij geen ondertitels te zien waren was de gele toets de oplossing.

En is dat bij de kabel of op satelliet?

Want als ik de zender via een stream laat lopen, heb ik ook altijd nog ondertitels gehad

Heb bij kabel en sat geen mogelijkheid om ondertitels te kiezen bij een enigma apparaat, misschien bij een origineel apparaat wel, maar dat heb ik niet getest

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 29-3-2020 om 18:00, satellitetv zei:

Paar keer naar Film1 gekeken en er is regelmatig geen ondertiteling. Zowel op Film1 Premiere, Action, Drama en Family. Ik kijk in België via Canal Digitaal (Abonnement) maar de filmzenders Film1 vind ik maar erg mager qua kwaliteitsfilms en dat voor 25 euro extra/maand. 

 

Voor 25 euro per maand zou je gemiddeld 3 verschillende streamingdiensten kunnen afnemen, ik heb nu al amper de tijd om TV te kijken, ik vond Filmnet+ vroeger een heel stuk leuker. De films die ik nu zo af en toe tegen kom zijn soms aardig, het is wel wat anders dan op vrijwel elke zender continu het gepraat over het Coronavirus, niet fijn voor de mensen die daar last van hebben, echter begin ik mij inmiddels meer zorgen te maken hoe door de media het aantal GGZ aanvragen fors toe gaat nemen, echter dat terzijde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik nog een paar kaarten had, keek ik elke avond twee a drie speelfilms, later heb ik Film1 nog eens een maandje geprobeerd via IPTV van XS4ALL

en ik was er behoorlijk teleurgesteld over inzake de release van nieuwe nog nooit geziene films

via Ziggo heb ik overigens geen DDD+ geluid alleen PCM II op dit moment (dat is een behoorlijk aandeel van het Film genot wat wegvalt)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

  • Similar Content

    • By greydutch
      Ik heb net vastgesteld dat ik de zender Film Europe niet meer kan ontvangen. Mijn abonnement heet tegenwoordig Rijk (inmiddels € 24,95 per maand) en ik heb een extra kaart (die blijkbaar nu Multiroom Rijk heet) à € 6,50 per maand. Bij beide kaarten blijft het beeld zwart voor Film Europe.
       
      Eigenlijk weet ik wel zeker dat ik deze zender vroeger kon kijken (dus vóór de naamsverandering naar Rijk), nu niet meer. Ik woon in het buitenland, dus naar Canal Digitaal bellen doe ik liever niet. Volgens hun zenderoverzicht is deze zender beschikbaar vanaf het pakket Riant, en ik dacht eigenlijk dat mijn pakket Rijk hier nog boven zat.
       
      Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Mijn dank.
    • By Sprietje
      Zoals de Vrije Fries al schreef, is de zender BVN weer terug van weggeweest op de Astra 19,2. BVN was wel in die periode op de Hotbird te ontvangen maar veel mensen konden de Hotbird niet ontvangen.
      Waarschijnlijk door de vele klachten hierdoor is BVN weer terug op de Astra 19,2.
      Astra 19,2 widebeam
      Transponder: 11778V, SR 29500, DVB-S2-QPSK NBC, FEC 9/10
      Tja, de transponderspecificaties zijn niet alledaags
       
      Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Canal Digitaal BVN op 19,2e weer in de fastscanlijst heeft staan.

    • By Sprietje
      Tja, de controle bij Canal Digitaal of de uitzendingen in orde zijn, lijdt waarschijnlijk ook onder het coronavirus. Geen geluid bij RTL-Z.
    • By Haagje
      Hoi ,
      woon in Zuid Spanje tussen Murcia en Almeria , ben behoorlijk aan het tobben met mijn ontvangst met de schotel , heb Canal digitaal.
      Nu een triaxschotel van 110 met een lmb voor een schotel van 80 cm en groter , heb op beide Astra s 1 en 3 goede signaalsterkte maar mijn signaalkwaliteit is nu op de Astra 1 60% en op de Astra 3 40% krijg dit niet hoger wat raden jullie mij aan.
      Hiervoor had ik een lmb voor de Astra 1 en de hotbird gemonteerd maar had hier hetzelfde probleem , alleen was de signaalkwaliteit bij beide maar 40%.
      Hoop dat een van jullie me kan helpen 
      Lees goede uitleg van Sprietje.
    • By phum3
      We hebben al jaren een abo op TVVlaanderen en CanalDigitaal. Oorspronkelijk met CCCam maar nu al geruime tijd en tot grote tevredenheid met OSCam. Aan de configuratie is al zeer lange tijd niets meer gewijzigd. Maar nu sinds begin deze maand geen beeld meer op CanalDigitaal (No entitlements). TVVlaanderen werkt nog gewoon en de entitlements daar staat op 0100:00006C en 2020/05/14. Heb alles driedubbel gecontroleerd en de enige conclusie die nog kan volgens mij is dat de kaart defect is (oranje SECA-kaart). Maar in de OSCam webinterface wordt aangegeven dat de "CARDOK" is (zie bijlage). Heb al driemaal heractivatie van de kaart aangevraagd (telkens twee uren gewacht), maar geen beeld.
       
      Ik vermoed dus dat ik CanalDigitaal moet contacteren om de kaart om te ruilen. Maar hoe pak ik dit aan zodat alles gewoon gaat blijven werken? Heb in de huiskamer een Vu+Duo2 met de twee kaarten. Deze worden intern gedeeld naar een Vu+Duo2 in de slaapkamer. SoftCam op beide ontvangers is OSCam r11353. Ik ben bang dat CanalDigitaal gaat proberen een CI+ module aan te smeren waardoor intern delen dus niet meer mogelijk zal zijn. Is mijn vrees terecht? Of ga ik gewoon een nieuwe oranje kaart kunnen krijgen of aankopen?
       
      Alvast bedankt voor alle info.
       
      Groeten
      Piet

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy