Jump to content
P.C.Hooftletter

DM800HD-SE Dreambox DM800HDSE heeft koorts

Recommended Posts

Er stonden geen links in. Het was gewoon een bedankje en nog wat uitleg/vervolgadvies en uitleg/advies gevraagd.

Ik kan me niet goed meer herinneren wat er allemaal stond, maar ik weet zeker dat het gepost was (verborgen) en dat er een post na kwam die ik vervolgens nog eens gewijzigd heb. Misschien toch eens iets dieper de software in duiken... Niet dat onbevoegden in je pot staan roeren...

-edit- Mij valt ook in dat ik die verborgen post vervolgens ook weer heb aangepast (tekst vervangen voor "Verborgen?" oid) omdat de erop volgende post toch was aangekomen en het leek me niet nodig dat dubbel te laten staan.

Edited by P.C.Hooftletter

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By edbe
      ik kan mijn dm7020hd v2 niet meer flashen met geen enkele image,
      komt steeds deze melding skipped known bad block 01d0000
    • By nol
      Ik heb een 800HD-se gekregen met een kabel tuner er in
      Mijn vraag : is het mogelijk om de kabel tuner te vervangen door een sat tuner ?
    • By ariebakker
      Hoi, even een vraagje. Afgelopen weekend een DM920 aangeschaft voor mijn DM7080 .
      Op de DM7080 werkte ik met de open atv 6.3 image in combinatie met CCcam als softcam voor mijn interne Ziggo kaart.
      Deze combinatie functioneerde altijd prima naar behoren.
      Echter met m`n nieuwe DM920 in combinatie met open atv 6,4 image en de CCcam als softcam hapert het beeld op af en toe.
      Dit ligt niet aan het signaal. Is meer dan voldoende. Ook geprobeerd een andere softcam te laden OScam maar hierbij werkt de interne kaart helemaal niet.
      Heeft iemand een suggestie om dit goed werkend te kunnen krijgen?
      Ik heb namelijk weinig zin om de  DM7080 weer terug te zetten.
      Alvast bedankt voor het meedenken.
    • By Boerenjong
      Hallo,

Ik probeer een Dreambox HD 800 voor iemand te flashen met nieuwere firmware. Echter het lukt me niet om de file te flashen. Ongeveer 55 MB . Er komt een melding dat de file te groot is.
      Wat kan ik er aan doen dat het wel zou kunnen lukken

Grtz
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy