Jump to content
Sign in to follow this  
harry37

te koop Wavefield T90, verlengd, incl. 4x60*40 tegelvoet

Recommended Posts

Posted (edited)

WavefieldT90, verlengd, incl. tegelvoet, 5x LNB en Diseqc switch.

Prijs 50 Euro

Afhalen in Amsterdam

IMG_20200325_134235126_HDR.jpg

Edited by harry37

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By sattv4iedereen
      Besten,
      ik heb hier nog 2 werkende module's te koop.
      Een module voor tvv antenne prijs 25€ bijna niet gebruikt. met overname formulier. kijk op de site van tvv of je tvv antenne kan ontvangen eer je de module koopt.
      een joyne module voor 49€ bijna nooit gebruikt.
      deze modules wissel ik ook voor een witte tvv/cd/telesat module of een hd+ module.
    • By ilseonline
      2 X CanalDigitaal CI+ module in gesealde verpakking, met 1 Seca3 smartcard  vrij op naam te zetten, handig voor als je op 2 verschillende plaatsen bijvoorbeeld op een camping en thuis wilt gebruiken. Het is de officiële Canal Digitaal Nederland en TV Vlaanderen CI+ module versie 3.5. Geschikt om de extra zware beveiligde codering voor zenders die dat eisen, bijvoorbeeld de Fox Sports kanalen.

Geschikt voor een satellietontvanger en geschikte TV naar keuze, deze dient geschikt te zijn voor DVB-S2, voor informatie kunt u een bericht sturen of telefonisch beanderen, telefonisch gaat meestal sneller.

Kosten per CI+ module zijn € 45,-

Bij 2 modules krijgt u de smardcart er gratis bij.

Ophalen is mogelijk, verzenden kan verzekerd, of via de normale post op eigen risico.

• By carlosm
      Voor de liefhebbers in dit forum, mag opgehaald worden voor €50. verzenden + €7 ongeveer.
      De box was 1.5j in gebruik, na mijn verhuizing over en blijft stof happen. De box draait nu op OpenAtv 6.0.
      Komt met de originele voeding en afstandbediening.

• By RogerDR
      Daar ik deze niet meer gebruik mag die weg. Komt zo van de mast, met motor en polarmount. De motor werkt maar maakt een schreeuwerig geluid en heeft wat roest. Vraagprijs 100 euro maar je mag altijd een ernstig bod doen. Af te halen vlak bij Antwerpen.

• By Jokke
      Hallo,
      Ik heb hier een gloednieuwe Gigablue quad 4k decoder staan. Deze draait zoals alle goede dingen op Linux. Netjes 23 maanden garantie op. 
      Er is ook nog een speciale sshd bij van 1Tb. Pak sneller dan een normale schijf.
      Ook zit er nog een leuke extra dual tuner bij.
      De FBC DVB-S2x tuner.
      Alles moet zelfs nog geplaatst worden omdat de verpakking van sommige onderdelen nog gesloten is.
      Ik heb het zelf in een opwelling gekocht om nadien tot de constatering te komen dat een schotel praktisch onhaalbaar is hier.
      Het mag weg aan dumpprijs omdat het hier gewoon in de weg ligt. Dan maak ik er liever iemand anders mee blij!
      Enkel ophaling en eerst is eerst uiteraard.
      De decoder kost normaal alleen al rond de 300 euro.
      Ik heb zelf aan alles kortbij de 500 euro betaald enkele weken geleden.
      En ik wil zelf nog 300 euro krijgen.

Enkel ophalen in Westerlo, Belgie.
      Eerst is eerst en staat op verschillende plaatsen te koop

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy