Jump to content

VU+solo2 / afstandsbediening

RikDC
 Share
Followers 0

Recommended Posts

Hoi ,

Ik heb al goedkope Chinese spullen gekocht die wel goed zijn maar heb er ook al teruggestuurd.

Ik kocht eens een intercom om te gebruiken op de motor (ik kan dan met mijn vrouw praten maar je kan het ook uitzetten ;-)))       )

Dat ding was zo goedkoop dat je eigenlijk bijna niks riskeerde en dat werkt fantastisch !!!.

Maar goed , waar ik nu de ab kocht staat alleszins nergens het artikelnummer 11788 vermeld.

Ik heb net ergens anders een nieuwe ab gekocht met wel de vermelding van het artikelnummer.

Een paar dagen afwachten dus.

Rik

De mijne ligt al jaren in de kast, heb m nergens meer voor nodig want we gebruiken een Logitech Harmony.  Scheelt 5 individuele afstandsbedieningen.  Tegenwoordig zelfs satellietradio in geprogrammeerd: VU+ gaat naar radio, versterker gaat aan, TV blijft uit. 

De Elite versie heeft app die een IR Hub aanstuurt via WiFi (prijs nu ~€227,-, vorig jaar nog < €180.  Of neem aleen de Hub met app (~€81).  Voordeel: Ieder gezinslid heeft de AB meteen bij zich, heerlijk al dat gezap.....

Ik rijd maar met een SSangyong hoor...............geen Rollsroyce ...............

En euh .........de mijne ligt al jaren in .................Keulen.........

Beetje gelogen maar toch al 7 dagen geleden besteld !!!

• V.I.P.

ja :grin: ik kreeg al pijn van al die buttons drukken.

RikDC,

Als daar in het Bos je telefoon op je thuisnetwerk zit met wifi, kun je voorlopig ook alles met de telefoon bedienen.

Groovy Feeling

Fluke

Bedankt maar ik zal wel even wachten.

Het onding zal één van de dagen wel aankomen zeker.

Ik zit momenteel binnen want het stroomt hier van regenen en ga profiteren van de gelegenheid om het merkplaatje VU+ van mijn ontvanger te veranderen in  Murphy+.

Groeten vanuit de Ardennen in de gietende regen.

Rik

Hallo ,

Ik laat het graag weten hier dat mijn originele afstandsbediening deze ochtend (na een dag of 10 ) aangekomen is.

Deze werkt voortreffelijk !

Het viel mij op dat de originele meer weegt zonder batterijen dan de eerder geleverde ab met batterijen.

Bedankt voor de tips.

Rik

• Like 1

Fijn dat het weer goed werkt met je nieuwe afstandsbediening. :)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By tillschweiger
      Hallo, ik heb sinds een week ook een VU+ duo 4KSE (PLI 8.0RC) met 2 S2X (FBC) tuners,  ter vervanging van mijn "overleden" dreambox 8000.
      Ik heb dus aparte losse coaxen die van de LNB afkomen (Quad met multiswitch), maar ik kan niet opnemen en daarna een ander kanaal kijken, krijg dan de melding afstemmen mislukt.
      Het vreemde is wel dat ik bij signaalzoeker op tuner A een goed signaal heb en op tuner B maar even signaal heb en daarna wegvalt, aan de kabel ligt het niet, kabel gewisseld, fout blijft op tuner B. Is hier de tuner al defect? Bij de informatie zie ik gedetecteerd tuners:
      Tuner A-H  Vuplus DVB-S NIM(45308) (DVB-S2X) en
      Tuner  I - P  Vuplus DVB-S NIM(45308) (DVB-S2X)

Groetjes,
      Rob

• By snuggles123
      New VTi - Vu+ Team Image - VTi 15.0.x

From VTi Team
      VTi Panel (Blue Button)

Supported languages:
      English, German, Dutch, Italian, Turkish, Danish, Polish,
      Russian, Ukrainian, Czech, Arabic, French, Swedish,
      Portuguese (Portugal), Greek, Bulgarian, Hungarian

With modular, flexible VTi skins
      VTi Bootlogos and Radiomode Logo.
      Short press on blue button opens VTi Panel, long press opens Pluginmenu
      Support for FTDI chipset cardreader like smargo and easymouse2
      Running Softcam shown in the Infobar
      MovieList with extended functions
      Support for full image backup and restore (not Vu+ Solo 4K / Uno 4K)
      Supports VTi image flash online (not Vu+ Solo 4K / Uno 4K)
      Restore Plugins, Bouquets, Settings, etc. during installation
      Remove preinstalled packages during installation (VTi Zero)
      Support delayed descrambling in standby (Solo 4K, Uno 4K, Uno4K SE, Ultimo 4K, Zero 4K, Duo4K SE ,Duo 4K)

• By sattv4iedereen
      Hi,
      zijn er ergens picons voor de Belgische telenet kabelzenders?
      Na een zoektocht, heb ik ze (nog) niet gevonden.
    • By Anoniem
      Ik wil graag de Hanssettings op mijn Zero zetten. Image is VTi 13.0.12. In de feed op de box zie ik geen Hanssettings, wel een stuk of 5 lijsten voor Astra 1. Ik heb verder geen Windows, maar wel Ubuntu en FTP.
    • By dirk044
      Sinds ik mijn VU+Solo4K heb geflasht met OpenPli 7.3 zijn er een aantal dingen veranderd,
      zoals de symbolen die worden weergegeven bij een zender.
      Bij een UHD zender geeft hij nu ook 4K weer in het rechter symbool waar nu HD staat. 
      Wat betekenen de andere symbolen, vooral de gekleurde?

• By Denisdaf
      OpenPli 4.
      VU plus Solo 2 en Duo 2.
      Ik wil graag de naam van de interne schijven veranderen.
      Hoe kan ik dat zonder dat deze er uit moeten worden gehaald natuurlijk?

Alvast bedankt
    • By hiburg
      Hallo,

Sinds een aantal maanden gebruik ik een VU+ Uno 4K SE met dubbele DVB-S aansluiting, tot volle tevredenheid.
      Ik maak dagelijks opnames via de timer , kijk ze veelal af via de Ipad via Infuse. Er lopen twee coaxkabels vanaf de Triple LNB naar de ontvanger.

Alleen een enkele keer gaat de opname mis: hij staat dan als 0 bytes als grootte in de opnamelijst en deze is dan niet af te spelen.
      Ik gebruik als image VTI.

Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen ? Ik wil de harde schijf niet formatteren omdat ik dan al mijn opnames kwijt ben, een optie om het bestandssysteem te kunnen herstellen heb ik nog niet kunnen vinden in VTI.

• Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.