Ga naar inhoud


Verdwijnen Discovery, Eurosport etc.


el  renegade

Aanbevolen berichten

Maar meer is niet altijd beter, bij meer en meer betalen is het tegenwoordig ook meer reclames en meer herhalen. Het gekke is dat de betaal zenders zolang herhalen dat het oude spul elders gratis te bekijken is. Volgens mij heb je aan een NLZiet pakketje genoeg en de rest haal je FTA elders vandaan. Dus met andere woorden gewoon de Nederlandse basis zenders plus het FTA aanbod en dan ben je verzekerd van het feit dat je vrijwel niets mist als je verders niet veel om de sport zenders geeft zoals ik Films en series worden toch uiteindelijk ook uigezonden op de basis zenders en op de FTA zenders al is dit altijd wat later maar geduld is een schone zaak.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


13 uren geleden, Penthe zei:

Maar meer is niet altijd beter, bij meer en meer betalen is het tegenwoordig ook meer reclames en meer herhalen. Het gekke is dat de betaal zenders zolang herhalen dat het oude spul elders gratis te bekijken is. Volgens mij heb je aan een NLZiet pakketje genoeg en de rest haal je FTA elders vandaan. Dus met andere woorden gewoon de Nederlandse basis zenders plus het FTA aanbod en dan ben je verzekerd van het feit dat je vrijwel niets mist als je verders niet veel om de sport zenders geeft zoals ik Films en series worden toch uiteindelijk ook uigezonden op de basis zenders en op de FTA zenders al is dit altijd wat later maar geduld is een schone zaak.

 

Voor series en films kun je beter een on demand abonnement afsluiten. Enige wat daar niet altijd op staat zijn de series van de publieke omroep.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, cheapwatcher zei:

Enige wat daar niet altijd op staat zijn de series van de publieke omroep.

 

Die staan op NPO-start wat gratis is, tenzij het een herhaling is, dan alleen op NPO-Plus waarvoor betaald dient te worden.

 

Belachelijk dat herhalingen op TV van series niet in NPO-Start te zien zijn, voor herhalingen wordt ook door de belastingbetaler betaald. 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Boerenjong zei:

Ik denk dat een Sky Duitsland kaart ga aanschaffen

 

Kost wat maar je krijgt er ook best veel voor. Je zit alleen aan een vast aan een Sky bakkie.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Boerenjong zei:

Ik denk dat een Sky Duitsland kaart ga aanschaffen

een goed idee als je ook zonder ondertitels de originele taal verstaat van de programma's en films

 

ik heb eens mijn twee nichtjes op bezoek gehad en die hadden helemaal niks aan die zenders zonder NL subtitles

Ja kan je maar gebeuren met het complete abo.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wordt in Duitsland niet alles in het Duits nagesynchroniseerd?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier in Spanje nog gratis Dmax en Dkiss maar beiden zijn het loeren niet waard, het is alsof iemand gewoon 24/7 poep roept en dat ben je na 5 minuten al zat. Herhaal reclace herhaal reclame herhaal reclame moet ik dit nog een keer herhalen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...