Jump to content
ilseonline

VOL en BOMVOL eindigen per 25 mei de combinatie met smartcard, is niet een maand van te voren gemeld

Recommended Posts

Eerlijk gezegd, het gros van de programma's zijn een belediging van de kijker.

De rest zijn in de trend van de mini playback show, uit 1985, maar dan in een nieuw decor.

 

Ik was deze week in Frankfurt, en zette  laat in de avond de tv even aan op mijn hotel kamer.

Bleek de Duitse versie van Big Brother uitgestraald te worden.

 

Ik heb letterlijk de netstekker uit de muur getrokken!

Daar is het bij de commerciële omroepen niet anders.

 

Ik kijk tegenwoordig filmpjes op Youtube, over de meest uiteenlopende onderwerpen, kan ik iedereen aanraden.

Er zitten pareltjes tussen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
15 uren geleden, cheapwatcher zei:

Ja, maar dan neemt men er gelijk 100 of meer af in 1 keer. Ik neem aan dat een groepsaansluiting bij een kabelaar ook veel goedkoper is bij zo'n aantal.

 

En toch maken ze winst op die € 3,95 ex BTW, want voor Sinterklaas spelen ze niet, hoeveel winst wordt er dan op elke consumenten aansluiting gemaakt?!

 

Edited by ilseonline

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 uren geleden, ceesv zei:

Eerlijk gezegd, het gros van de programma's zijn een belediging van de kijker.

een belediging jegens de kijker - toch?

:laugh:

 

beledigingen aan het adres van CDS kan ik natuurlijk wel geven hoor, maar daar hebben we niets aan.

 

Het zal tot het einde der dagen van CanalDIGITAAL blijven motten en rommelen en het wordt tijd voor innovatieve concepten als het gaat om zenders aan de man te brengen. Zenders waar men graag naar kijkt en die men per stuk kan abonneren en niet per dikke smerige pil die je moet doorslikken. De techniek is er.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opzegging is bevestigd. Gelukkig is er nog veel FTA via de schotel. Was toch een goedkope smartcard zolang het duurde :). Gelukkig heb ik Ziggo erbij en hoeft de regering haar commerciële pulp niet te missen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie besparing als je ook al Ziggo erbij hebt

top voet bij stuk houden 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

Ik heb CDS opgezegd eind februari, gewoon omdat ik bepaalde zenders niet kon bekijken met mijn ontvanger (NanoXX 9800 HD); ik zou die zenders wel kunnen ontvangen als ik één van hun ontvangers zou nemen die je moet aansluiten op internet (dat zijn die ontvangers zonder smartcard).

 

Ik had er geen zin in, weer kosten maken en het ongemak weer alles te programmeren; omdat ik dit niet van plan was heb ik me ook niet verdiept in die nieuwe ontvangers (ik weet nieteens of ze USALS ondersteunen).

 

Nou gooit CDS ook de Discovery-zenders eraf; ik ben blij dat ik van CDS af ben.

 

Ik zit nu bij KPN interactieve tv en heb het Alles in 1 pakket bij KPN; dit scheelt me veel geld per maand.

 

De schotel doe ik nooit weg, die gebruik ik voor de fta-zenders.

 

CDS heeft zn eigen graf gegraven vwb die zenders die je alleen met hun ontvangers kan bekijken.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

mooie besparing als je ook al Ziggo erbij hebt

top voet bij stuk houden 👍

😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog nooit zo'n leugenaar bij Canaldigitaal aan de telefoon gehad, beweerd dat een medewerkster niet verteld heeft dan aan mij verteld is.

 

Nu Canaldigitaal ongeveer even veel als Ziggo met alleen digitale TV vragen, zijn ze niet de moeite waard. Sterker nog, als ik vast of onbeperkt internet neem, dan zijn er meer alternatieven. Echter is er meer dan TV, en er is nog voldoende FTA uit de lucht te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch zit hier iets vreemds aan het verhaal, waarom mochten satelliet klanten niet overstappen naar het VOL en BOMVOL pakket? 

 

Je moest een halfjaar van je satelliet abonnement af zijn voor je het pakket VOL of BOMVOL kon afnemen, dat klopt dan toch niet?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens de rechten mag je via internet niet kijken als je in het buitenland woont, je mag wel in het buitenland kijken als je adres in Nederland is dus 2 verschillende kontrakten. Ik kan hier in Spanje wel op mijn adres wel een satelliet kontrakt afsluiten maar een Bom of Bomvol helemaal niet. Dit is mij duidelijk maar de 6 maanden wachten snap ik zelf ook niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
15 minuten geleden, Penthe zei:

maar de 6 maanden wachten snap ik zelf ook niet.

 

Dat is nou precies het punt, waarom moeilijk doen als uit eindelijk de smartcards afgestoten worden/zijn.

 

Ik vraag mij werkelijk af of Canaldigitaal zelf wel weet waar ze mee bezig zijn, dit klopt gewoon niet.

 

Edited by ilseonline

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me dat ze lopende contracten met content providers meer naar de pijpen dansen dan de contracten met het klootjesvolk dat een abonnement heeft

laat ze maar eens een inspanning doen voor die levensvatbaarheid en de steun die ze hebben aangevraagd

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uren geleden, ilseonline zei:

Toch zit hier iets vreemds aan het verhaal, waarom mochten satelliet klanten niet overstappen naar het VOL en BOMVOL pakket? 

 

Je moest een halfjaar van je satelliet abonnement af zijn voor je het pakket VOL of BOMVOL kon afnemen, dat klopt dan toch niet?!

Ik heb gewoon mijn vrouw het laten aanvragen destijds. Met een ander banknummer. Wel zelfde woonadres.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 uren geleden, cheapwatcher zei:

Ik heb gewoon mijn vrouw het laten aanvragen destijds. Met een ander banknummer. Wel zelfde woonadres.

 

Ja, maar daar draait het niet om, het was / is niet mogelijk over te stappen van een satelliet pakket naar VOL en BOMVOL, waarom is de vraag als ze toch al van plan waren de smartcards daarvan uit te schakelen? 

 

Je hoeft daar geen halfjaar voor aan te houden, waarom is dat dan wel gedaan?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat half jaar moest ervoor zorgen dat niet het merendeel van de klanten overstapte naar een goedkoop abonnement met smartcard vermoed ik.Zo kregen ze alleen nieuwe klanten, dachten ze. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
    • By dunhans
      Op nummer 100 zit het belgische MENT tv, een muziek zender met Belgische en Nederlandse artiesten, leuk voor de liefhebbers.
    • By jellesbode
      Ik heb riant abonnement en op 2 kaarten werkt History sinds vandaag niet meer.
      Andere kanalen geen probleem.
    • By Satterdam
      Via iptv en online.nl zendt canal digitaal ivm met de coronacrisis de zender "iedereen live" uit . Nu stemde ik vanmiddag af op deze zender en wat schetst mijn verbazing er wordt een evenementen zender van KPN doorgegeven. Dit is toch wel opmerkelijk dat ze een zender van de concurrent doorgeven. Is dit een fout van canal digitaal of geven ze deze zender bewust door ??
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy