Jump to content
theparasol

ZDF en ITV via canaldigitaal App

Recommended Posts

12 minuten geleden, bellejt zei:

zie hier staan dat ZDF op 28.2 FTA zou zijn

Waar is hier?

Wat is je bron?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)
5 minuten geleden, ceesv zei:

Waar is hier?

Wat is je bron?

 

 

Tweede bericht van Mimisiku, maar zal een schrijffout geweest zijn.

 

Edited by astro iris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt inderdaad op een vergissing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZDF zal wel niet op de hoogte zijn van doorgifte via een CD app. Als zij erachter komen dan steht er zo eines Oberstaatsanwalt vor die Tore en is het Aus die Maus vor CD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was i.d.d. een fyptoutje. Moet natuurlijk 19.2° zijn.. De Engelsen zijn niet zo happig op de Duitsers (alhoewel zíj hun fietsen nooit zijn kwijtgeraakt) :) :) 

Gekheid natuurlijk, er zijn in Engeland niet zoveel Duitssprekenden... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En Nederlanders hebben het standaard niet op de Engelsen maar ondertussen wel altijd naar hun TV programmas kijken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik dacht eerder dat Nederlanders de Duitsers niet zo erg smaakten, of is dit alleen tijdens voetbal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 uren geleden, bellejt zei:

zie hier staan dat ZDF op 28.2 FTA zou zijn.Kan men dan eens de gegevens doorgeven want volgens mij zit die alleen op 19.2 .

ZDF zit alleen nog maar op 19,2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit in de app omdat daar ook sat only kanalen in zitten. Op een aantal tv's kun je namelijk dit combineren. Dan heb je het grootste deel via de satelliet en een paar via IP.
En je hebt dan geen losse ontvanger nodig.

  • Bedankt 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
1 uur terug, cheapwatcher zei:

Het zit in de app omdat daar ook sat only kanalen in zitten. Op een aantal tv's kun je namelijk dit combineren. Dan heb je het grootste deel via de satelliet en een paar via IP.

 

Ja maar laat ze dit dan vermelden ipv een vaag verhaal dat je contact moet opnemen om je abonnement aan te passen.  Dat slaat nergens op.

Edited by Codx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten wel enkele FTA zenders in de app:

RTV Drenthe

CNN

Bloomberg

France 24 ENG

Al Jazeera ENG

Horse & Country

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een update. En deze ronde even een koude én warme douche voor canaldigitaal!

 

Ik had geschreven dat ik contact had gezocht met canaldigitaal over die zenders als ITV en ZDF die wel in de App en de livetv via de webbrowser zaten maar die dan weer niet

te abonneren bleken te zijn.

Ik was niet tevreden over het afhandelen van mijn vraag want de medewerker die ik sprak wist duidelijk niet waar zij het over had en gaf een ontwijkend antwoord en vroeg direct daarop of ik nog een andere vraag had.

Ik had als klant gehoopt dat op dat moment even doorgevraagd zou worden bij iemand met kennis op dat punt. Ze had er zelfs later op terug mogen komen met een mailtje oid.

Helaas niet. Het leek wel of de insteek was: ik handel elke vraag op stuit af en doe wat ik kan en wat ik niet weet bluf ik maar of geef ik zelf een fantasie antwoord wat logisch klinkt.

 

Voor mij dus balen op dat moment: daarvoor bel ik dus niet, ik kan zelf ook wel op hun website zien dat vol en bomvol deze zenders niet gaan vrijschakelen!

 

Daarop kreeg ik een klant tevredenheids email in mijn inbox en daar heb ik chagarijnig als ik was gewoon aangegeven dat ik niet tevreden was met de geboden hulp.

Ik werd daarna in twee dagen tijd zowaar 3 keer gebeld op mijn mobiele nummer. De derde keer was ik er op tijd bij en zat ik niet in een vergadering.

Enfin, de vrouw aan de lijn hoorde mijn grieven uitvoerig aan en wist me in tegenstelling tot haar voorganger zeer veel details te verklappen.

Echt iemand die uit ervaring en met daadwerkelijke kennis sprak. Daarnaast gaf ze aan dat ze de voor hun nieuwe grieven en verbeterpunten mee zou nemen.

Sterker nog ze gaf aan dat ze de app zelf ook gebruikte om te kijken en ze ging zelf ook onderzoeken of ze die nieuwe issues kon reproduceren. 

.

Kortom ik heb zo'n beetje de hele waslijst aan issues en opmerkingen die ik persoonlijk had met de app tot nu toe kunnen doornemen met haar.

Ze bedankte mij oprecht voor mijn nieuwe voor hun waardevolle input en ik kreeg als klant echt gevoel gehoord te zijn: In een woord: geweldig!

 

Nu even terug naar die zenders als ITV en ZDF: Canaldigitaal heeft die in de App zitten omdat ze hopelijk op niet al te lange termijn dat soort kanalen kan gaan aanbieden.

Uiteraard was het een rechtenkwestie maar daar zijn ze dus op dit moment mee bezig. Als dat afgerond is kunnen we ook per app van dat soort kanalen gaan genieten.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent dan wel heel netjes geholpen, maar dat die zenders niet zomaar kunnen worden doorgegeven is dan wel degelijk het nog niet willen betalen voor die doorgeef rechten. Of in afwachting van het bod daar op...!

Het niveau van de competentie en kwaliteitsgerichte medewerkers verschilt wel vaker. Dat men daar iets aan doet siert de provider maar is niet zonder eerst heftig en vaker te klagen.

Ik hoop dat jullie bij CDs snel ITV kunnen zien via de app.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 21-5-2020 om 00:15, theparasol zei:

Even een update. En deze ronde even een koude én warme douche voor canaldigitaal!

 

Ik had geschreven dat ik contact had gezocht met canaldigitaal over die zenders als ITV en ZDF die wel in de App en de livetv via de webbrowser zaten maar die dan weer niet

te abonneren bleken te zijn.

Ik was niet tevreden over het afhandelen van mijn vraag want de medewerker die ik sprak wist duidelijk niet waar zij het over had en gaf een ontwijkend antwoord en vroeg direct daarop of ik nog een andere vraag had.

Ik had als klant gehoopt dat op dat moment even doorgevraagd zou worden bij iemand met kennis op dat punt. Ze had er zelfs later op terug mogen komen met een mailtje oid.

Helaas niet. Het leek wel of de insteek was: ik handel elke vraag op stuit af en doe wat ik kan en wat ik niet weet bluf ik maar of geef ik zelf een fantasie antwoord wat logisch klinkt.

 

Voor mij dus balen op dat moment: daarvoor bel ik dus niet, ik kan zelf ook wel op hun website zien dat vol en bomvol deze zenders niet gaan vrijschakelen!

 

Daarop kreeg ik een klant tevredenheids email in mijn inbox en daar heb ik chagarijnig als ik was gewoon aangegeven dat ik niet tevreden was met de geboden hulp.

Ik werd daarna in twee dagen tijd zowaar 3 keer gebeld op mijn mobiele nummer. De derde keer was ik er op tijd bij en zat ik niet in een vergadering.

Enfin, de vrouw aan de lijn hoorde mijn grieven uitvoerig aan en wist me in tegenstelling tot haar voorganger zeer veel details te verklappen.

Echt iemand die uit ervaring en met daadwerkelijke kennis sprak. Daarnaast gaf ze aan dat ze de voor hun nieuwe grieven en verbeterpunten mee zou nemen.

Sterker nog ze gaf aan dat ze de app zelf ook gebruikte om te kijken en ze ging zelf ook onderzoeken of ze die nieuwe issues kon reproduceren. 

.

Kortom ik heb zo'n beetje de hele waslijst aan issues en opmerkingen die ik persoonlijk had met de app tot nu toe kunnen doornemen met haar.

Ze bedankte mij oprecht voor mijn nieuwe voor hun waardevolle input en ik kreeg als klant echt gevoel gehoord te zijn: In een woord: geweldig!

 

Nu even terug naar die zenders als ITV en ZDF: Canaldigitaal heeft die in de App zitten omdat ze hopelijk op niet al te lange termijn dat soort kanalen kan gaan aanbieden.

Uiteraard was het een rechtenkwestie maar daar zijn ze dus op dit moment mee bezig. Als dat afgerond is kunnen we ook per app van dat soort kanalen gaan genieten.

 

 

 

Je bent door backoffice gebeld, vraag je naderhand het zelfde aan de normale klantenservice, dan kunnen ze niet eens zien dat er contact geweest is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By ilseonline
      Ik zit de laatste tijd wat meer op "Feestboek" dan normaal en zie met regelmaat de advertenties van Canal Digitaal voorbij komen, de reacties zijn niets mals.
       
      Het gaat zowel over de verhogingen als het verdwijnen van de Discovery en aanverwante kanalen, het speelt dus niet alleen op Sat4all.com, het gaat er op Feestboek alleen een stuk groffer er aan toe. De reactie zie je alleen als je op alle antwoorden klikt, anders zijn ze (door Canal Digitaal?) verborgen.
       
      Antwoorden van Canal Digitaal blijven over het algemeen uit, alleen als iemand een vraag stelt wat een mogelijke klant kan worden of een klant met een commercieel gezien interessante vraag, krijg een "klantenservice" antwoord. 
       
      99,99% zijn klagers.
       
    • By Kabeltje87
      Ligt Love Nature eruit.
      Krijg Afstemmen mislukt
    • By dunhans
      Op nummer 100 zit het belgische MENT tv, een muziek zender met Belgische en Nederlandse artiesten, leuk voor de liefhebbers.
    • By jellesbode
      Ik heb riant abonnement en op 2 kaarten werkt History sinds vandaag niet meer.
      Andere kanalen geen probleem.
    • By Satterdam
      Via iptv en online.nl zendt canal digitaal ivm met de coronacrisis de zender "iedereen live" uit . Nu stemde ik vanmiddag af op deze zender en wat schetst mijn verbazing er wordt een evenementen zender van KPN doorgegeven. Dit is toch wel opmerkelijk dat ze een zender van de concurrent doorgeven. Is dit een fout van canal digitaal of geven ze deze zender bewust door ??
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy