Jump to content
Sign in to follow this  
R@oul

Mutant HD51 geeft even een zwart beeld na zap.

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo,

Mijn Mutant Hd 51 geeft na het kiezen van een andere zender even zo'n 2 seconden goed beeld

dan gaat het scherm zo'n 2 seconden op zwart en dan daarna geeft hij wel een blijvend goed beeld.

Dit euvel gebeurd niet bij iedere zender.

Wie weet wat hier de oorzaak van is.

Al vast vriendelijk bedank voor eventuele bruikbare sugesties.

Gr, R@oul

Edited by R@oul

Hallo Tonskidutch,

Als er al een autoresolution plugin geïnstalleerd is dan is dat door een vroegere kennis gedaan. (ik weet dat niet)

Wat de betekenis is van autoresolution dat versta ik wel maar kan ik dit eventueel via het menu instellen.

Gr, R@oul

Hallo Tonskidutch,

Intussen heb ik bij video instellingen gevonden (in de tweede regel van de lijst) bij Automatische resolutie de opties, Alleen HD, Origineel, Gedeactiveerd, Eenvoudig en Alle resoluties. hij stond op Alle resoluties.

Uit geprobeerd: Bij de optie Gedeactiveerd is bij mij de instelling goed.

Opgelost via: MENU, INSTELLINGEN, VIDEO, BASIS INSTELLINGEN en dan AUTOMATISCHE RESOLUTIE. dan kiezen voor GEDEACTIVEERD.

Bedankt voor de info die mij hierbij geholpen heefd.

Gr, R@oul

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By tokkio
      De mutant 60k zou een zeer snelle sat ontvanger zijn ,met Multiboot-functie met E2 Linux OS & Android,alleen staat er dan bij"Android is later beschikbaar"wat bedoelen ze met later, is dat 5 jaar ,of nooit?
      Dus is dat verkopers praat,want zo een mutant 60 4K  met Android is nergens te vinden,en stel dat ik mij zo een aanschaf , hoe kunnen ze dan die Android er vanop afstand inzetten?

• By Altobelli
      Ik ben gisteren op de open HDF 6.5 en open ATV 6.4 site de images van 24-04-2020 tegengekomen
      voor de Mutant HD 51 usb toepassing en nu ook recovery_emmc, allebei zip bestanden.
      Ik gebruik voor de HD51 altijd de usb, heeft iemand ook ervaring met de recovery_emmc_zip.
      Ben dat voor de HD51 nog niet tegegekomen, wel voor de HD60.
    • By Mr Blue Sky
      Na de update van ATV 6.4 krijg ik met Dreamset en FileZilla geen contact meer met de doos.
      Wel lukt met nog met Mozilla Firefox, dus IP adres is onveranderd.
      Is er ergens een wachtwoord of zo ingeslopen?
      Kan iemand mij uit de brand helpen?
      bvd.
    • By Loek3000
      Ik vraag me af of het via software te veranderen valt.

Met OpenPLi zie je als je de tuner afzet netjes de datum en tijd in het lcd'tje, met o.a. OpenATV zie je dit niet. Nu vraag ik mij af of je dit dus kunt editen. Ik zou bv ook wanneer ik iets afspeel wat ik heb opgenomen daarvan de uren maar ook de minuten en seconden willen zien op de display. Ik denk niet dat het thema afhankelijk is, want alle thema's die ik heb geprobeerd geven hetzelfde effect op de display
    • By Jean-Claude
      onlangs een HD60 aangeschaft, zeer tevreden over het beestje maar de afstandsbediening lijlkt me wel niet erg stevig te zijn.
      weet iemand of er alternatieven zijn die met de HD60 kunnen gebruikt worden ? Een universele afstandsbediening ?
      ik zie op het internet wel een reserve mutant afstandsbediening, maar niet voor de HD60, enkel voor HD 500c/1100/1200/1265/1500 ......
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy