Jump to content
Silenlien

Wie helpt ons met instellen?

Recommended Posts

Of je komt even naar Nederland en brengt me heen en terug naar Frankrijk? Neem ik mijn satfinder wel even mee.. :) :) :) 

1 uur geleden, Codx zei:

Als je Cees 50 euro wilt geven

Om misverstanden te voorkomen, ik heb het niet over geld gehad.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Sprietje
      De populaire sportzender Eurosport wordt door Joyne ingezet om satellietkijkers die nu nog via Canal Digitaal naar tv kijken de overstap te laten maken.
      Meer hierover valt te lezen op Totaal TV.

• By Krikke25
      Ik heb een snipe 1 gekocht (2dehands) en net geüpdatet van astra 1 en astra 3. Dit werkt nu uitstekend. Ik wou ook eens proberen voor joyne er op te laten werken met de frequentie er zelf in te plaatsen en eutelsat vindt hij nu wel maar geen vtm enz... Weet iemand hoe het komt? Werkt joyne op iets anders dan tv vlaanderen dat de snipe 1 dat niet aankan ofz?

• By huibdankers
      Hallo, ik heb sinds afgelopen week ipv CD voor Joyne gekozen. 

Het uitrichten van de schotel gebeurd via de Een Schwaiger 9002, en gaat perfect op de 9.0E.

Nu is het zo dat ik geen goede zendervolgorde krijg op mijn TV. Welke transponder van de 3 ik ook gebruik. Ik heb gelezen om een transpondervolgorde aan te houden, maar ik kan er maar 1 instellen. Dit resulteert dat op kanaal 1 Ziggo Sport te zien is, en kanaal 74 RTL4 HD.

Ik zou het graag net als bij CD willen hebben, maar ik kan dat dus niet instellen.

Weet iemand hier meer van? Mijn TV is het merk Philips en model 24PHK4000/12.
    • By Mimisiku
      Bij deze de Joyne picons voorJoyne NL en Joyne BE

Uiteraard wederom mijn dank ook aan Stevie

Joyne.rar
    • By Silenlien
      We  zijn we maar weer eens aan de slag gegaan met het proberen ontvangen van Joyne, wat dus niet lukt.
      We hebben een triax schotel, we hebben een enkele Inverto black ultra LNB met twee ingangen gekocht en we hebben een VU solo SE met daarop Openpli 7.0.

Verder hebben we een ouder type octagon sattelietfinder en een app op de telefoon maar ondanks dit alles we vinden niks nul noppes nada!
      Via dishpointer.com de elevatiehoek opgezocht welke ook goed staat maar tot nu toe zonder een enkel resultaat. Zeer frustrerend!
      Maar daar ik ook gewoon een sukkel ben met de VU solo en al hartkloppingen krijg als ik naar dat ding kijk zou het best kunnen dat ik daar iets verkeerd ingesteld  heb staan en ik daardoor geen enkele ontvangst heb?

Zou iemand alsjeblieft eens mee willen kijken naar wat ik op mijn tv scherm zie?

Ik druk op menu, ga naar instellingen en kies dan zenders zoeken, vervolgens klik ik op signaalzoeker en zie dan de zoekbalken
      Daaronder staat
      Tuner Tuner A: Vuplus DVB-S NIM (AVL6222) (DVB-S2)
      Satelliet  9.0E Ku-band Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A
       Afstemmen vooraf ingestelde transponder
       Transponder  11727 V 30000 3/4

Dat laatste lijkt me niet goed maar ik krijg dat nergens gewijzigd, wie weet waar ik dat doe?

Als ik naar Tunerconfiguratie ga staat er;

Tuner A Vuplus DVB-S NIM(AVL6222) (DVB-S2)
      Toneburts A/B
      Satellieten 9.0E Ku-band Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A, 9.0E Ku-band Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A

Tuner B hierachter en onder staat precies hetzelfde als bij A

Kan iemand mij vertellen of dit in ieder geval oké is?
      Sorry dat ik alweer om hulp vraag maar ik word er werkelijk niet goed van, als ik nu maar zeker weet dat de instellingen goed zijn dan hoef ik daar niet aan te twijfelen.

Wat ik ook niet begrijp is dat men zegt, stem af op kanaal huppeldepup, hoe kun je daar nou op afstemmen als je nog geen enkel kanaal hebt geladen?
      Ik kan op de Vu ook niet kiezen voor Joyne als provider, zou ik eens moeten flashen naar een recentere versie van openpli?
      Ook zo'n karwei waarvan ik kippenvel krijg, het flashen op zich heb ik inmiddels onder de knie maar alles wat je daarna moet instellen geeft me bij voorbaat rillingen 🙂

Alvast mijn enorme dank aan wie dan ook.
      Lien
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy