Jump to content

Recommended Posts

Op 19-7-2020 om 16:59, edbe zei:

dan wachten we met nieuwe smartphones aan te schaffen

als het niet nodig is iets nieuws aan te schaffen omdat je oudje nog werkt kun je inderdaad beter wachten,

totdat je android versie op de telefoon zo oud is dat die upgrades van populaire apps niet meer ondersteund!

idem dito op de iOS iPhones serie 4, 5 en 6 waar Apple weer loopt te zieken inzake upgrades en apps

Afschrijven zul je moeten blijven doen in 3 jaar. Dan is een goedkoop model wel zo prettig.

financieel gezien

12 uren geleden, Penthe zei:

Tja de Samsung gebruikers lachen straks een stuk minder als hun top telefoon ineens 400 euro meer kost vanwege hogere produktie kosten.

Bericht is al uit 2019. Ik heb nog niets gemerkt van een prijsverhoging. Die gaat er ook niet komen.

alles komt toch uit China....de Iphone wat je hier voor 1000 euro betaald is daar voor 200 euro te krijgen.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By ilseonline
      Ik heb een Samsung Galaxy S4, niet de nieuwste meer, maar het lijkt er op dat er troep op mijn mobiele telefoon staat, hoe kan ik dat natreken en verwijderen?

Is er een online security scanner die ik door mijn telefoon kan laten gaan om de nodige troep te verwijderen zonder te installeren?

krijg regelmatig Google reclame in beeld die er niet thuis hoort, zeer irritant.

Ik hoop dat de screenshots wat duidelijkheid geven.

Ik kan wat trager reageren, alvast dank voor de moeite. 

• By sattos
      hallo,
      Mijn s9+ vertoont laatste paar dagen een rare gedrag.Veilige map wordt opeens actief terwijl ik bijv een filmpje aan het kijken ben,of ik ben aan het surfen dan komt opeens veilige map te voorschijn.Het is heel irritant

Ik heb ook veilige map uit gezet.Dit mocht niets baten
    • By marcow
      Beste,

Hoe kan ik de irritante geluidjes die de hele dag doorgaan ivm berichten op mijn Huawei uitzetten
      ...

Android versie 9
      ...

Ik heb bij instellingen het geluid uitgeschakeld ( muv het belsignaal ) en ook met de geluidsknop op de telefoon .

Toch blijven de geluidjes doorgaan

Mvg Hans
    • By Wimo01
      Sinds eergisteren 05/07 is er een probleem ontstaan met mijn smartphone.
      Als ik op die iconen druk zie ik in een fractie van een sec. dat scherm openen, wel in enkel blanco en daarna is het weg.
      Het is mij tussenin gelukt om een keer berichten toch te openen maar als ik een letter van een contact invul gebeurt er niets en is alles terug weg.
      Iemand een idee? Waarom gaan die schermen niet open?
      Heb de beide simkaarten eruit gehaald maar probleem blijft bestaan.
      Heb wel bij contacten in de rapte kunnen zien dat er nog contacten instaan.
      Heb wel bemerkt dat bij openen van een App. (bv. bank) de laatste tijd alles wat langer duurt. Er is wel nog 44% vrij.

Heb mijn toestel aan de laptop maar kan niks zien( komt niet in verkenner)
      Werk via Orange B (momenteel voor tel.)
      Simyo ES

Toestel: Wiko Pulp Fab 4G versie8
      Android versie 5.1.1
      Lolipop
    • By Tonskidutch
      Hoi, heb me al enkele filmpjes bekeken hoe je de accu kunt vervangen.
      die befaamde nylon spateltjes waarmee de behuizing geopend kan worden en dus de accu bereikbaar wordt
      hebben die dingen een speciale naam (voor bestelling) of krijg je die bij een nieuwe accu erbij ?
      vind er niets over
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy