Jump to content
on1bes

faq: Geen teletext meer al 2 dagen op VTM

Recommended Posts

Ja, inderdaad, sinds woensdag 18u zijn er terug 888 ondertitels op VTM en Vier, maar nu zijn ze op VRT verdwenen.

Dit is een schending van artikel 180 van het Vlaams Mediadecreet:

Art. 180. [§ 1. Dienstenverdelers geven de lineaire televisieomroepprogramma’s die deel uitmaken van hun aanbod van televisiediensten in de Vlaamse Gemeenschap, onverkort, ongewijzigd en in hun geheel, door op het ogenblik dat ze worden uitgezonden. Dat geldt ook voor de bijbehorende diensten, vermeld in artikel 185, § 1, tweede lid, laatste zin.

Die laatste zin in artikel 185 luidt als volgt: In deze titel worden onder bijbehorende diensten onder meer verstaan : ondertiteling, audiobeschrijving, gebarentaal en auditieve
ondertiteling.

Klacht indienen tegen TV Vlaanderen kan via https://vlaamseregulatormedia.be/nl/contact/klachten

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Mimisiku
      Zie net dat VTM Kids gruwelijk stoort... Meerdere ontvangers getest op verschillende uitgangen.. Ontvangstkwaliteit is prima....

• By JoeriD
      Kan er mij iemand een goede link bezorgen naar een package manager op OpenATV?
      Ik zou usb-modeswitch willen installeren,zodat mijn 4g dongle correct herkend wordt.
      Door de interne micro-sd wordt die namelijk niet correct opgestart.

• By Nderick
      Goeiedag, 

ik ben nieuw hier en ken niet zoveel van tv via satelliet of antenne.

Onlangs kocht ik een sta caravan in de ardennen, er staat een grote antenne op en binnen een bakje van metronic. (Zie foto caravan) Na het aansluiten van dit alles op de tv kan ik verschillende zenders uit frankrijk ontvangen. 

Nu vroeg ik mij af of ik op de bestaande antenne een decoder met ci module van tv vlaanderen zou kunnen aansluiten om zo vlaamse zenders te ontvangen? Of moet ik toch nog een antenne van tvv zelf gebruiken? Of is dit hoe dan ook niet mogelijk omdat deze niet in brussel of Vlaanderen staat? 

alvast bedankt! 

• By Visatown
      Beste,
      Ik heb TVV via satelliet op mijn buitenverblijf (geen internet, geen kabel voor tv of telefoon) sinds 9 jaren. Antenne met Triple LNB quad. Eerste ontvanger was een SAT801. Astra1, 2 en 3 zonder problemen. Maar: geen mogelijkheid op te nemen en naar iets anders te kijken. Dus:  4 jaar geleden MP-201 gekocht. Opnames op deze decoder lukken 1 op de 10 keren: meeste opnames zijn onvolledig: opnameweergave stopt vervroegd, met een stilstaand beeld. Met de tijd verergert dit.
      Daarnaast: slechtere ontvangst door bomen, die uiteraard groeien. Onlangs antenne verplaatst, en prima ontvangst. Zelfs de SAT801 (wat mij betreft heerlijk toestel) mede aangesloten om de engelse FTA-zenders te bekijken.
      Nu ben ik de MP-201 beu: ik wil normaal kunnen opnemen.
      Welke ontvanger(s) raden jullie aan? Internetaansluiting niet nodig, 4K niet nodig.
      Wat heb ik nodig om TVV daarmee te bekijken en op te nemen?
      Hartelijk dank bij voorbaat.
      Goede gezondheid toegewenst.
      Paul

• By cliff25
      Kan ik een afgemelde smartcard van tv Vlaanderen( persoon is in home wooncenter  gegaan )
      terug een abbo nemen card is in mijn bezit 
      overname formulier beetje moeilijk (dementie ) vorige eigenaar
      mvg johan
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy