Jump to content

IPTV - Mix

dreamboxzrend
 Share

Recommended Posts

Op 22-4-2021 om 12:45, dreamboxzrend zei:

Kijk voor het eerst hier. Heb zelf een Formuler Z8. Zijn bovenstaande bestanden hiervoor bedoeld of toch niet? En soja kun je dan zelf een bouquet samenstellen en waarmee doe je dat dan?

• Replies 199
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nieuwe 300 zendersDuitsland (Unitymedia): Kabel (DE) iptv-mix.rar userbouquet._iptv___mix.rar

Wanneer krijgen we weer een update? 😀

UPDATE   iptv-mix.m3u userbouquet._iptv___mix.tv

Posted Images

Hallo Centurion.

Dat kun je bijvoorbeeld doen met Dreamset. Daarmee kun je zenderlijsten (uit dit forum) naar je box sturen. Of je haalt met de read/wrtite optie de kanalen uit jouw box. dan kun je de userbouqetten van dreamboxzrend er in "plakken" en dan weer terug schrijven naar jouw Formuler dan staan ze erin.

http://www.dreamset-editor.com/index.php

Viel mij op dat RTL Z niet tussen de zenders staat in bovenstaande mix.

Ik kijk al jaren via een omweg TV. Begonnen met zelf gebouwde kastjes destijds voor Filmnet tot nu de IPTV. Heb overigens nog een Dreambox DM8000 HD staan die weg mag. Met de IPTV heb ik nu een abo lopen bij iemand dat gebruik maakt van het MAC adres en werkt redelijk. Moet beter kunnen in mijn optiek. Met bovenstaande IPTV-mix kan ik op mijn Apple via VLC player de tv kanalen kijken. Maar moet dat ook niet op mijn IPTV-kastje (Formuler Z8) kunnen? En hoe zou je dit kunnen kijken op een iPad of iPhone? Ik heb deze vraag al eens ooit eerder gesteld. Heb geen flauw idee hoe dat te doen. Is er niet een soort stappenplan ergens te vinden of een YouTube die uitleg geeft?

Dreamset-editor werkt alleen op Windows. Kwam online iDreamX tegen maar wordt niet meer doorontwikkeld en deze werkt niet op een 64 bit computer. Nu kan ik mijn Mac nog opstarten met een externe HD met een 32bit OS maar dan nog de vraag of ik hiermee mijn Formuler kan bewerken of dat hij alleen op de Dreambox werkt. En dan nog moet ik het wiel helemaal uitvinden hoe dit aan te pakken. Iemand een idee of goede tip?

• 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By digitaal kijker
      weet er al iemand wat er gebeurd met de BBC 1 en 2 zenders in de Benelux na 1 januari 2021 door de Brexit, is er al nieuws geweten daaromtrent en niet de aannames van dat ene Nederlandse blad met site  
      normaal gezien hebben deze zenders enkel uitzendrechten voor de UK vanaf 1 januari, heb al gezocht bij de providers in belgie bv en daar melden ze enkel dat je niet meer naar je opnames en live tv kan kijken via de app en online van bv telenet in de uk en Ierland vanaf 1 januari, meer info hebben ze nog niet gemeld.
    • By Orgeldandri
      Ik kom via Facebook in contact met deze link.
      http://www.lockdowntv.be/wie-zijn-wij/

Iemand die het kent? 
      Beweert volstrekt legaal te zijn.

Wie weet meer?
    • By Juultje
      Ik zoek de zender Goldstar TV. Dit is een duitse muziek zender. Ik zie dat hij via duitsland wel te krijgen is, maar zodra ik verder wil gaan, zegt hij iets niet voor deze regio. Dat is Nederland. Is het mogelijk om het toch te huren via duitsland op mijn formuler z8 of via app naar mijn tv. Bijv naar mijn chromecast. Ik heb geen satelliet meer. Dus moet echt via het internet gaan 
    • By klinker
      Ik heb een Philips smart tv en wil daar een iptv app op hebben welke app werkt het beste en hoe krijg ik hem ingesteld  op mijn tv 

Gr klinker
    • By klinker
      Hoi allemaal

Wie weet waar ik de beste kanalen lijst met nl zenders  vandaan halen of wie kan er 1 naar mij sturen wie allemaal werken 

Gr klinker
    • By MySat
      Ik probeer een stream toe te voegen aan mijn streaminglijst..

#SERVICE 4097:0:0:0:0:0:0:0:0:0:https%3a//streamtv.cdn.dvmr.fr/TVR/ngrp:tvr.stream_all/master.m3u8:TV Rennes

Deze speelt prima in VLC en overige streams op mijn box doen het ook prima. Deze lukt niet en indien ik met "meer info" kijk, lijkt het alsof de URL wordt afgebroken na de :     .
      Weet iemand hoe je deze wel in een enigma2 lijst spelende krijgt ? Volgens de URL specs mogen : onder voorwaarden gebruikt worden.

• By klinker
      hoi allemaal

Vraagje ik heb smart iptv app op mijn LG tv geïnstalleerd en een proef van 7 dagen  geregistreerd maar krijg geen beeld hij blijft bufferen wat gaat er fout wie geeft het probleem ook gehad 

Gr klinker
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.