Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sattos

externe hdd op smart-tv aansluiten

Aanbevolen berichten

Ik heb bij de 2.5 HDDs onder de 2TB nog nooit een voeding nodig gehad. Dus zo ingewikkeld is het niet. En tegenwoordig trekken die 2.5 HDD drives minder stroom dan vroeger. 1 van de eerdere HDD drives was van Lacy en daarbij kwam het wel eens voor dat je er een voeding bij moest hangen. Bij de HDD 3.5 drives zit standaard wel een voeding bij aanschaf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Penthe: zo"n 2,5 hdd moet je aan een desktop of laptop koppelen,dat is niet wat ik eerlijk gezegd zoek.Ik heb momenteel een desktop met 465 gb aan vrije ruimte.

Wat ik graag wil is opslag medium die ik aan mijn smart tv kan koppelen en dan direct foto's en gemaakte filmpjes van mijn kids bekijken.

Wat ik  geprobeerd heb is, usb waar foto's en filmpjes opzitten  deze heb ik in mijn smart tv geplaatst .Deze weergaf alle foto's maar bij filmpjes  kreeg ik deze melding:

video niet ondersteund 2220*1020

vraag: hoe kan ik film resolutie verlagen,want ik heb een HD tv en geen ultra hd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
55 minuten geleden, sattos zei:

vraag: hoe kan ik film resolutie verlagen,want ik heb een HD tv en geen ultra hd

Met een video converter kun je de resolutie verlagen, daar zijn heel veel programmas voor verkrijgbaar zowel betaald als gratis.

56 minuten geleden, sattos zei:

Penthe: zo"n 2,5 hdd moet je aan een desktop of laptop koppelen,dat is niet wat ik eerlijk gezegd zoek.Ik heb momenteel een desktop met 465 gb aan vrije ruimte.

Zo´n 2.5 externe USB HDD kun je ook rustig aan je tv koppelen hoor, mijn tv heeft daar geen problemen mee en die is al 10 jaar oud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen