Ga naar inhoud
meijelsat

Wit beeld met grijze pikken

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben bezit van 6 jaar oude gehuurde kabel decoder van Samsung SMT-C7140B met 500GB harde schijf. Bij opstarten beeld logo goed .maar na opstarten kwam geen beeld meer. Ik vraag HDMI-kabel of kabel decoder kapot is? Ik en mijn broer alle geprobeerd om  herstellen maken. Lukte echte niet. Wat moet ik dan doen of Ziggo kan helpen?

IMG_20200918_212252.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zult zeer zeker moeten klagen bij Ziggo.

Die verhuren de receiver aan jou en moeten een top kwaliteit garanderen.

Dus slecht beeld Ziggo bellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nu nieuwe ontvanger/decoder van Ziggo. het merk is Humax IRHD5300c en veel mooi beeld en scherp  dan Samsung SMT-C7140B.

Maar èèn ding problemen geen harde schijf om opnemen en zelf bewaren programma`s. kun je misschien even helpen  vooe hard disk extern voor Humax IRHD5300c

500 GB of 1 TB kan vinden?

downloads (2).jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Seagate IronWolf ST1000VN002 1TB

maar je moet wel even kijken of de Humax 1TerraByte aankan in de handleiding

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook voor de andere lezers, de handleiding staat ook bij ziggo

en daar lees je:

Screenshot_10.png.28d6118b62237dc511dc0640c2194014.png

dus kleiner dan 500GB en ext3 formateren ,bij die Humax 5300c

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Schoot even in de lach om de titel van je topic. 😂😂😂 (ja heb nogal een aparte humor)

Maar goed, idd even Ziggo bellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Lodewieka
      Goedendag,

Sinds enkele dagen ben ik in bezit van een Samsung QE55Q80RAT. Gekocht in Frankrijk want daar woon ik. Waar ik voorheen geen problemen had met het ontvangen en goed doorgeven van de Nederlandse Canal Digitaal  is het nu een probleem.
      Op de eerste dag hebben we alles ingevoerd,(taal, land etc) en konden we Canal digitaal even ontvangen.
      Daarna hebben we alleen maar zwart beeld en geen geluid bij de Nederlandse zenders. Als we zappen zie ik wel de onderste balk even in beeld (met de zender en het programma) maar meer niet.
      Duitse zenders krijg ik wel beeld maar geen geluid.
      TV gereset, maar levert geen vooruitgang. 
      Is er iemand die raad weet?
    • Door Big fellow
      Ik ben mij een beetje aan het verdiepen in het gebruik van IPTV op mijn Samsung TV. Ik heb een paar "test links" gekregen, en ik ben bezig deze te testen. Voor het testen gebruik ik "Smart IPTV" en "SET IPTV". Kwa bediening vind ik de "SET IPTV" app de beste, maar deze heeft heel weinig instellingen. Ik wil de buffer grootte zetten op 10 seconden, maar dat is niet mogelijk. De "Smart IPTV" app heeft deze mogelijkheid wel, maar die is erg traag kwa browsen etc. En ik vind de algehele interface gewoon minder.

Is er een app die een goede interface heeft, met ook veel instellingsmogelijkheden? Gratis of betaald maakt mij niets uit, zolang het maar een goede app is 🙂

Bedankt!

• Door stevie-v
      Welke tv heeft jullie voorkeur, ook hoor ik graag waarom dit i.v.m. aanschaf nieuwe tv?
    • Door ebhoorn
      Ok, een week terug de bescheiden 40" LED TV uit 2009 vervangen door een onbescheiden 55" uitvoering. Walgelijk groot.  Het past nauwelijks op het bestaande tableau. Het geluid is ook beter, maar ... hoe kan je slim alleen de subwoofer - onderdeel van een 5.1 home Cinema system uit 2001 - aansluiten?

Omdat de nieuwe aanwinst een groter kastvolume heeft, is het geluid van de televisie aanmerkelijk beter dan dat van haar voorganger. De lage tonen zouden beter kunnen. Nu heb ik een home cinema system uit 2001 (never heard of HDMI or Bluetooth - maar wel vvoorzien van een optische ingang). Voor de hand ligt dan om een glasvezeltje te koppelen, of een analoge kabel te koppelen met de 5.1 receiver - klaar is Kees. Nadelen zijn: naast de afstandsbediening van de TV en de Sat receiver komt nummer 3 eraan: dat van het home cinema system. Of...we laten het home cinema system permanent aan staan - maar dat is geen optie.

Het wilde idee wat ik heb is om een bluetooth adapter (bijvoorbeeld zo'n logitech geval  van 39 Euro of een ali-express geval van 9,-) vast te plakken aan sec de subwoofer, en deze te koppelen aan de overgebleven ingang links op de foto. Even de bluetooth adapter pairen met de Samsung TV, en dat zou dan moeten werken. 

Voordelen:
      De 5.1 receiver staat buiten spel en geen derde afstandsbediening nodig.

Vragen heb ik ook:
      Klopt dit concept (gaat het werken?)
      Blijft mijn subwoofer - die nu standby staat - als gevolg van de immer alerte bluetooth adapter niet permanent aangeschakeld staan, met een navenant energieverbruik?
      What about de volumeregeling, of kan je dat ook op de TV onafhankelijk instellen
      Heeft iemand zo'n werkende setup, en wat zijn de tips, welke adapters zijn aanraders?

En ja....ik moet de achterzijde van mijn subwoofer een keer afstoffen.

• Door ferranti
      goeiemorgen

volgende installatie
      tv vlaanderen 60cm met tv vlaanderen triple lnb
      sab sky 4800 mini satelliet ontvanger
      samsung ue43ku6670s tv

ik weet het niet meer, ik krijg het niet afgesteld
      wat is nu de beste methode om de schotel goed af te stellen
      de lnb is met de mal al uitgericht
      zijn der bepaalde waarden die ik moet invullen 
      voor diseqc 1.0 en diseqc 1.1 lnb en transponder dat ik zeker ben dat ik de juiste satelliet heb
      op welke satelliet moet ik me concentreren bij het afstellen

mvg
      carlo

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.