Ga naar inhoud


Verbeteringen v. 15.x tov v. 14.x?


zzzzzz

Aanbevolen berichten

Klopt, de 'full autobackup plugin' is mij inderdaad bekend en heb ik vroeger ook gebruikt.

Ik gebruik de laatste jaren echter geen plug-ins meer welke niet in de Feed staan.

 

Overigens dacht ik dat de full autobackup plugin niet meer werd ge-updated maar ik zie op het Duitse VU+ Forum dat op 5 oktober 2020 versie 6.9.0 is aangepast voor de DUO 4K SE dus ik veronderstel dat die dan ook voor de UNO 4K SE gebruikt kan worden of niet?

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak de full-backup altijd via LAN middels de NAS. De 5 * VU+Zero4K hebben allemaal dezelfde bestanden. Enige wat ik moet aanpassen is de hostname en het vaste IP adres ..

 

In geval van 'Oeps' gewoon even naar een USB stick kopiëren en flashen.

5 minuten werk...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat via de USB stick kopieren en dan flashen deed ik vanmorgen ook la maar dat had ik al in mijn OB geschreven en inderdaad.... 5 minuten werk.

 

Ik was alleen nieuwsgierig of er nog andere optie waren om een Image backup direct vanuit de interne HDD terug te zetten, dus niet.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt dat men nog niet de juiste gereedschappen heeft om het voor de ARM processor bedreven Vu+ modellen zoals voorheen met de mipsel boxen te realiseren inzake die backups.

Ik laat er geen traan om. 5 minuten werk is vergeleken met 10 jaar geleden echt een weelde. je kan tijdens deze 5 minuten ook even je vrouw een complimentje maken ;)

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...