Ga naar inhoud
rdb1975

DM7020 HD Boot 89 wil niet in stopmodus

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb een dreambox 7020HD en deze geeft de melding boot 89. Ik wil hem in de stopmodus krijgen door hem uit te doen en vervolgens op te starten met de aan/uit knop ingedrukt te houden, echter er veranderd niets en ik krijg geen ip adres. Ik heb het ook geprobeerd via de service kabel en via dreamup, daar krijg ik de melding dat er geen compoort is. Heeft iemand een idee hoe ik hier nieuwe software op kan zetten?

groet ronald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanschakelen met de Channel Up ingedrukt houden! Dan verschijnt *stop* en het dhcp adres.... Je kunt dan via LAN opnieuw flashen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank voor de tip, ik heb hem kunnen flashen. Tijdens flashen krijg ik nog wel bijgesloten foutmelding maar image werkt gewoon. Moet ik hier nog iets aan doen of zijn de bad blocks opgelost door het nieuwe image

melding 7020hd.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, de bad blocks worden gemarkeerd en dus overgeslagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uren geleden, rdb1975 zei:

Dank voor de tip, ik heb hem kunnen flashen. Tijdens flashen krijg ik nog wel bijgesloten foutmelding maar image werkt gewoon. Moet ik hier nog iets aan doen of zijn de bad blocks opgelost door het nieuwe image

melding 7020hd.JPG

ik zou er eerst even de orginele software terug opzetten 

en dan gewoon even updaten dan terug afzetten 

en de software naar jouw keuze  er terug op zetten 

dan zijn deze buffers terug goed 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen