Jump to content

Onderhoud sat4all server

Michel
 Share

Recommended Posts

• V.I.P.

Best Michel

In het bericht staan nu een vinkje met een getal er achter. Als je dit activeert komt er te staan: Member's solved count
Geeft dit het aantal opgeloste vragen van leden aan?
Misschien dat je dit even uit kunt leggen.

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Een hele slanke Debian 10, mijn favoriet 🤓

Posted Images

• Beheerders
2 minuten geleden, Sprietje zei:

Best Michel

In het bericht staan nu een vinkje met een getal er achter. Als je dit activeert komt er te staan: Member's solved count
Geeft dit het aantal opgeloste vragen van leden aan?
Misschien dat je dit even uit kunt leggen.

Kan je daar een screenshot van maken?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerders

Ahh, nu begrijp ik je.

Dat is het aantal berichten waar jij volgens de vraagsteller het juiste antwoord hebt bijgedragen.

Die vertalingen hebben nog wat liefde nodig :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerders

Toch staat de ledenlijst op precies dezelfde plek als voor de update.

• Beheerders

Denk dat je jezelf vergist. Ik heb tussendoor niets gewijzigd.

Dank voor het vele werk.

Ziet er mooi uit!

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

21 uren geleden, Alex1970 zei:

Eens kijken wie van ons dus een brilletje nodig heeft. 👓

Ik was niet de enige

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

• Beheerders
20 minuten geleden, Sprietje zei:

😮

Is je uiteindelijk toch gelukt zie ik 😉

14457905-2B53-4112-964A-43EEC62FD22C.jpeg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Michel
      Helaas is er afgelopen nacht een storing ontstaan die ik door vakantie niet eerder opgemerkt heb.
      De storing is nu opgelost, dus ik wens jullie weer veel plezier op het forum

Mvg,

Michel
    • By Michel
      Beste leden,

Vandaag introduceren we een nieuwe feature en koppelen daar ook meteen een nieuwe ledenstatus aan. Leden die ons positief zijn opgevallen door ofwel langdurige hulpvaardigheid, ofwel het veelvuldig plaatsen van waardevolle content, ofwel een combinatie van al deze factoren, verstrekken wij vanaf heden de VIP-status. Daarmee willen wij onze dankbaarheid voor hun lange, soms al bijna 20 jaar lange, bijdrage aan dit forum uitspreken. 

Als VIP krijg je behalve de eer de volgende extra features:
      Zij kunnen Clubs ( nieuwe feature) aanmaken. Ook privé clubs, die wij dan wel eerst goed moeten keuren. Polls aanmaken en sluiten. Mogen onbeperkt hun eigen inhoud aanpassen ('with great power comes great responsibility!', ofwel gebruik dit met verstand) Grotere bestanden uploaden. Hun posts worden gehighlight. Ze hebben een VIP-badge Ben je (nog) geen VIP, wil dat niet zeggen dat je niet hulpvaardig bent. We kunnen nu eenmaal niet iedereen VIP maken.

Vind je dat we iemand hebben overgeslagen die wel aan de bovengenoemde criteria voldoet, laat het dan ons even weten. Wij zien ook niet alles!

Clubs: Dìt is een nieuwe feature die we (tijdelijk) willen proberen. Als het bevalt, dan zetten we het voort!

Mvg,

Michel
    • By Michel
      In de nacht van 5 op 6 november en in de nacht van 6 op 7 november wordt er in het datacenter waar de sat4all server staat, gepland onderhoud gepleegd. Hierdoor zal er tussen 22:00 – 06:00 door een stroomonderbreking ongeveer een half uur downtime ontstaan.

Hopelijk komt ons oude beestje daarna ook weer gewoon online

Ps: Ja er is een (software/data) backup, nee er is geen hardware backup (geen budget).
    • By alias haha
      Met firefox krijg ik een beveiliging probleem te zien, en kan de site niet op, met opera kan ik er gewoon op.

En nu kan ik er wel op, probleem is vlug verholpen😁
    • By dreamboxzrend
      Link: RADIO 509
      http://20133.live.streamtheworld.com:3690/RADIO509_SC
      in dit bestand 8 verschilende stram url om te open gebruik winSCP
      RADIO509.pls
    • By Michel
      Beste leden en bezoekers,

2017 was helaas een jaar waarin we de interesse in Satelliet TV verder zagen afnemen. Jammer, want Satelliet TV is nog steeds met afstand dé techniek waarmee je de grootste variëteit aan TV zenders de woonkamer in kunt halen.

Ook op sat4all zien we dit aan de licht teruggelopen nieuwe aanmeldingen. Gelukkig heeft sat4all een grote schare vaste leden waardoor we het aantal berichten dat er gemiddeld per maand geplaatst werd, nauwelijks terug zagen lopen.  Andere satelliet TV gerelateerde fora zijn ofwel gestopt ofwel zagen hun activiteit aanzienlijk teruglopen.

In het nieuwe jaar willen we jullie vragen actief mee te werken aan een transitie van sat4all als overwegend Satelliet TV forum naar een bredere vorm waar andere uitzendtechnieken maar ook andere interessante zaken als computertechniek, huisautomatisering (domotica), VoIP, elektronica of ...... (nog) meer ruimte krijgen. Er is op sat4all veel kennis aanwezig en er zijn gelukkig ook veel leden bereid die kennis met anderen te delen.

Mochten jullie ideeën hebben, maak die dan vooral kenbaar via het contactformulier óf gewoon op het forum (off topic).

Wij wensen jullie voor 2018 veel geluk en goede gezondheid!

Tot ziens op sat4all!

Het sat4all team
    • By Amager95
      Boven aan op de site zie ik de F van facebook staan.
      Is het de bedoeling dat het binnenkort hier alles over en via facebook gaat?

Hopelijk toch niet. Voor mij geen Zuckerberg.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.